سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

وصیت نامــه عجیــب حسیــن پناهــی... !!!



قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید.
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.
بر قبر من
پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.
دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند.
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم

 


روحش شاد


نـــبــرد رســتم و جـــومونــگ

 

 

 

کنون رزم جومونگ و رستم شنو، دگرها شنیدستی این هم شنو

به رستم چنین گفت اون جومونگ!

ندارم ز امثال تو هیچ باک
که گر گنده ای من ز تو برترم
اگر تو یلی من ز تو یلترم

رستم انگار بهش برخورد، یهو قاطی کرد و گفت:

منم مرد مردان ایران زمین
ز مادر نزادست چون من چنین
تو ای جوجه با این قد و هیکلت
برو تا نخورده است گرز بر سرت

جومونگ چشماشو اونطوری گشاد کرد و گفت:

تو را هیچ کس بین ایرانیان
نمی داندت چیست نام و نشان
ولی نام جومونگ و سوسانو را
همه میشناسند در هر مکان
تو جز گنده بودن به چی دلخوشی
بیا عکس من را به پوستر ببین
ببین تی وی ات را که من سوژشم
ببین حال میدن در جراید به من
منم سانگ ایل گوکه نامدار
ز من گنده تر نامده در جهان
تو در پیش من مور هم نیستی
کانال ۳ رو دیدی؟ کور که نیستی

در اینحال رستم پهلوان، لوتی نباخت و شروع به رجز خوانی کرد:

چنین گفت رستم به این مرد جنگ
جومونگا ! تویی دشمنم بی درنـگ
چنان بر تنت کـــوبم ایـــن نعلبکی
که دیگر نخواهی تو سوپ، آبــکی
مگـــر تو نـــدانی که مـن کیستم؟
من آن (تسو) سوسولت! نیستم
منم رستم، آن شیر ایــران زمین
(بویو) کوچک است در نگاهم همین

بعد از رجز خوانی رستم پهلوان، جومونگ از پشت تپه ای که آنجا پنهان شده بود آمد:

جومونگ آمد از پشت تل سیاه
کنارش(یوها) مــادر بی گنـاه!
بگفت:هین! منم آن جومونگ رشید
هم اینک صدایت به گوشــم رسید
(سوسانو) هماره بود همسرم
دهــم من به فرمان او این سرم
چون او گفته با تو نجنگم رواست
دگر هر چه گویم به او بر هواست!

و بعد از حرفهای جومونگ درد دل رستم آغاز گردید:

و این شد که رستم سخن تازه کرد
که حرف دلش گفت (پس کو نبرد؟!)
بگفت ای جومونگا که حرف دل است
که زن ها گـــرفتند اوضــاع به دست
که ما پهلوانیم و این است حالمان
که دادار باید رسد بر دل این و آن!

و اینچنین شد که دو پهلوان همدیگر را در آغوش گرفتند و بر حال خود گریه سر دادند:

بگذار تا بگرییم چون ابر در بهــــــاران
کز سنگ ناله خیزد بر حال ما جوانان! 

 

TaBaLoD TaBaLoD, TaBaLoDeT moBaLaK :D :D

 

 

 

 

آمیتیس جون تبلدت مبالک   120 سال به این سال ها  اون کیک بالایی واسه خنده بود، این یکی مال توئه عزیزم   

 

 

17 اردیبهشت تولدت مبارک  

 


 

در ضمن خدا پدر مادر تو و آرتمیس رو بیامرزه که پست های تولدتون همیشه بهانه ی کیک گذاشتن واسه بقیه دوستامه   

 

 

 

اینم کیک تولد دوست گلم که 12 اردیبهشت تولدش بود و بهش زنگم زدم  

ریکی چیست؟ (۲)

 

 

در دنیا حدود ۱۸ شاخه ی انرژی بخشی شناخته شده است از جمله طب سوزنی، هومیوپاتی و ... که ریکی یکی از آن ها می باشد و خود شامل ۳۰ شاخه می شود ... 

 

معنی کلمه: 

 

ری: انرژی کیهانی (ممکن است برای ری در کتابهای گوناگون معانی متفاوتی ببینید: انرژی الهی، خرد برتر و ...) 

کی: انرژی فردی (در کتاب های طب از این کلمه با عنوان چی نیز یاد شده و انواع گوناگونی دارد) 

 

در کتابی، ریکی با عبارت « انرژی فردی در پرتوی هدایت الهی» توصیف شده است.  

 

حوزه ی عملکرد ریکی: 

 

ساده ترین تقسیم بندی بدن، دو کالبد (حوزه ی ارتعاشی) را معرفی می کند: 

  1. بدن فیزیکی و مادی 
  2. بدن انرژی  

 که این دو کالبد شبیه یکدیگرند با این تفاوت که بدن فیزیکی ملموس تر است و همه آن را می بینیم و قبول داریم اما بدن انرژی به این سادگی ها قابل دیدن نیست ... 

    

اگر بخواهیم این دو بدن را با هم مقایسه کنیم می توانیم بگوئیم: 

      

در بدن فیزیکی، رگ ها و مویرگ ها خون را به مراکز خونی بدن می رسانند؛  

در بدن انرژی، نادی (جریانک) ها انرژی را به مراکز انرژی (چاکرا های) این بدن می رسانند. 

 

هر دو بدن کثیف می شوند : ما حمام میکنیم چون نسبت به کثیفی جسم حساسیم اما نسبت به آلودگی کالبد انرژی (هاله) تقریبا بس تفاوتیم چون آن را حس نمی کنیم.  

 

آلودگی هاله هنگامی پیش می آید که کالبد انرژی در تماس با انرژی منفی باشد. تماس مداوم با انرژی منفی کالبد انرژی را دچار عدم تعادل کرده و کم کم در کالبد فیزیکی به صورت انواع بیماری پدیدار می شود. 

 

در گذشته پاکسازی هاله در اثر تماس با طبیعت به سادگی انجام می شد اما امروزه با گسترش شهر ها و برخورد های پی در پی انسان ها با یکدیگر (اگر در حوزه ی انرژی شخصی قرار گیریم انتقال انرژی چه مثبت چه منفی صورت می گیرد) نیاز بشر به انواع مراقبه های انرژی افزایش یافته است. 

 

کالبد هایی که در طبیعت به سر می برند کمتر دچار عدم تعادل می شوند چون انرژی به طور طبیعی جذب می شود. موادی که از جذب انرژی جلوگیری می کنند: آهن آلات، انواع لوازمی که موج ساتع می کنند مانند موبایل و ...   

 به همین خاطر توصیه می شود که حداقل هنگام خواب گوشی تلفن همراه، ساعت مچی، گردنبندو دستبند و انگشتر را از خود دور کنید و در صورت خوابیدن بر روی تخت، از تخت خواب چوبی استفاده شود. چون هنگام خواب کالبد انرژی به کسب انرژی می پردازد. 

 

ادامه دارد ... 

توضیح (ریکی) (۱)

 

 

 

حتما تا حالا متوجه کلمه ی ریکی در سمت چپ وبلاگ در قسمت لینک های روزانه شده اید. در این پست و چند پست دیگر قصد دارم ضمن توضیح این واژه دوستان را با کاربرد و اینکه اساسا این واژه به چه معناست آشنا کنم. 

 

بی شک تعدادی از دوستان از طریق من آشنایی جزئی با این نام دارند یا تجربه هایی را با این نام تجربه کرده اند.  

 

اما هدف این پست ها فقط اطلاع رسانی است تا اگر روزی ریکی در مسیر زندگی شما قرار گرفت (مثل خودم که زندگیم را دگرگون کرد) آگاهانه به سوی آن بروید و اگر در صدد مقاومت بر آمدید این کار را با دلیل انجام دهید. 

 

برای این پست آشنایی با ۵ اصل ریکی را مناسب دیدم: 

 

    : Just for today 
No anger

 No worry

 Be grateful

 Work hard

Be kind to others

 

 

ریکی چیست؟ (۲) 

گران ترین گوشی موبایل در بازار تهران با قیمت ۲۰ میلیون تومان !!!

 

  

علی نظری یکی از فروشندگان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اعلام کرد: هم اکنون گوشی ورتو با مارک فراری و با قیمت 20 میلیون تومان به عنوان گران ترین گوشی در بازار تلفن همراه به شمار می‌آید 

 

 
 

وی افزود: این در حالی است که طی دو سال گذشته گوشی هایی با قیمت 30 تا 50 میلیون هم در بازار عرضه می‌شد اما مورد تقاضای مردم قرار نگرفت.
وی با اشاره به مشخصات فنی این گوشی ادامه داد: این مدل ورتو فاقد هر گونه امکانات پیشرفته است و قیمت بالای آن تنها به دلیل برند و ظاهر متفاوت این گوشی است.
نظری تصریح کرد: این گوشی که دارای طراحی ساده ای است فاقد دوربین عکاسی و حافظه بالا است.
 

 

 

 

پیام دانش افزود: در زمان حاضر گوشی های چینی مشابه همین مارک ها به قیمت های پایین در مراکز بزرگ خریدوفروش گوشی تلفن همراه موجود است که با قیمت های مختلف در اختیارمشتریان قرار می‌گیرد. 

  

   

  

 !!! شگفتا 

 

منبع 

http://www.seemorgh.com/entertainment/default.aspx?tabid=2384&conid=58960 

 

اعترافات گالیله

 

 

گالیله دانشمند بزرگ علم ریاضیات و فیزیک پس از سالها مطالعه و تحقیق و در سن 70 سالگی ادعا کرد که زمین بر خلاف گفته گذشتگان کروی است و این یعنی مخالفت با آنچه که فلاسفه و  کتاب مقدس میگفتند. به همین دلیل  وی در دادگاه محاکمه و مجبور شد اعتراف کند که آنچه در مورد گرد بودن زمین گفته است اشتباه بوده و مطابق گفته کشیشان زمین صاف است!     

 فایل صوتی با صدای فرید

I, Galileo, son of the late Voncenzio Gaillei of Florence, seventy years of age, arraigned personally for judgment, kneeling before you Most Eminent and Most Reverend Cardinals Inquisitors- General against heretical depravity in all of Christendom, having before my eyes and touching with my hands the Holy Gospels, swear that I have always believed, I believe now, and with God’s help I will believe in the future all that the Holy Catholic and Apostolic Church holds, preaches, and teaches. However, whereas, after having been judicially instructed with injunction by the Holy Office to abandon completely the false opinion that the sun is the center of the world and does not move and the earth is not the center of the world and moves, and not to hold, defend, or reach this false doctrine in any way whatever, orally or in writing; and after having been notified that this doctrine is contrary to Holy Scripture; I wrote and published a book in which I treat of this already condemned doctrine and adduce very effective reasons in its favor, without refuting them in any way; therefore, I have been judged vehemently suspected of heresy; namely of having held and believed that the sun is the center of the world and motionless and the earth is not the center and moves. 

 

Therefore, desiring to remove from the minds of your Eminences and every faithful Christian this vehement suspicion, rightly conceived against me, with a sincere heart and unfeigned faith I abjure, curse, and detest the above-mentioned errors and heresies, and in general each and every other error, heresy, and sect contrary to the Holy Church; and I swear that in the future I will never again say or assert, orally or in writing, anything which might cause a similar suspicion about me; on the contrary, if I should come to know any heretic or anyone suspected of heresy I will denounce him to this Holy Office, or to the Inquisitor or Ordinary of the place where I happen to be

 

Furthermore, I swear and promise to comply with and observe completely all the penances which have been or will be imposed upon me by this Holy Office; and should I fall to keep any of these promises and oaths, which God forbid, I submit myself to all the penalties and punishments imposed and promulgated by the sacred canons and other particular and general laws against similar delinquents. So help me

God and these Holy Gospels of His, which I touch with my hands. 

 

I, the above-mentioned Galileo Galilei, have abjured, sworn, promised, and obliged myself as above; and in witness of the truth I have signed with my own hand the present document of abjuration and have recited it word for word in Rome, at the convent of the Minerva, this twenty-second day of June 1633.   

 

I, Galileo Galilei, have abjured as above, by my own hand     

   

 

من، گالیلئو گالیله، فرزند وینچنزو گالیله اهل فلورانس ، در سن هفتاد سالگی، در حضور دادگاه عادل، در برابر شما زانو زده و در برابر کتاب مقدس که در برابر من است سوگند یاد می کنم که همواره به جمله این کتاب و آنچه پاپ مقدس و کشیشان کلیسای کاتولیک می گویند اعتقاد داشته و به لطف خداوند متعال در آینده نیز اعتقاد خواهم داشت.

اعلام میکنم که نظر من در مورد اینکه خورشید ثابت است و زمین به دور آن می چرخد، یک تفکر باطل ، الحادی و نادرست و گمراه کننده بود که نمی بایست در هیچ جا، تدریس شود ، مورد بحث قرار گرفته یا مورد استناد قرار گیرد. واقعیت مشخص و روشن این است که زمین مسطح و ثابت است و همانگونه که هر کسی می داند و هر روز می بیند، این خورشید و تمام ستارگان هستند که به دور زمین می چرخند. این اعتقاد من است و در آینده نیز از این اعتقاد برنخواهم گشت.

میخواهم در برابر شما اعلام کنم که در خلوت خود ، نور حقیقت در دل من راه یافته و به خوبی درک کردم که آنچه قبلاً گفته بودم اشتباه بوده و از کرده خود پشیمانم و هر محکومیت و جزایی که برای من تعیین شود با خوشحالی پذیرا خواهم شد و امیدوارم به سزای خود در گمراهی بخش زیادی از جامعه برسم.

در صورتی که از هر یک از موارد فوق تخطی کرده و در آینده به تفکر نادرست خویش بازگردم، مسئولیت و تبعات این خطای نابخشودنی را به طور کامل می پذیرم. من برای اینکه از صحت و دقت اعترافات خود مطمئن باشم همه چیز را از قبل روی این برگه نوشته و برای شما خواندم و اعلام میکنم که این برگه، رسم الخط خود من و ذهنیات و اعتقادات شخصی من بوده و بدون هرگونه فشار و تأثیری از بیرون، نگاشته شده است....