سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

توضیح (ریکی) (۱)

 

 

 

حتما تا حالا متوجه کلمه ی ریکی در سمت چپ وبلاگ در قسمت لینک های روزانه شده اید. در این پست و چند پست دیگر قصد دارم ضمن توضیح این واژه دوستان را با کاربرد و اینکه اساسا این واژه به چه معناست آشنا کنم. 

 

بی شک تعدادی از دوستان از طریق من آشنایی جزئی با این نام دارند یا تجربه هایی را با این نام تجربه کرده اند.  

 

اما هدف این پست ها فقط اطلاع رسانی است تا اگر روزی ریکی در مسیر زندگی شما قرار گرفت (مثل خودم که زندگیم را دگرگون کرد) آگاهانه به سوی آن بروید و اگر در صدد مقاومت بر آمدید این کار را با دلیل انجام دهید. 

 

برای این پست آشنایی با ۵ اصل ریکی را مناسب دیدم: 

 

    : Just for today 
No anger

 No worry

 Be grateful

 Work hard

Be kind to others

 

 

ریکی چیست؟ (۲) 

نظرات 10 + ارسال نظر
معراج یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.lightsome,mihanblog.com

خوش امدی

آرتمیس یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ http://sarzamine-ariae.blogfa.com

سلام عزیز
داشتم نوشته هاتو مرور می کردم
دو باره پست تبریک تولدمو دیدم.
انقد ذوق زدددددم..........
مرسی
گل
گل
گل
بوس

((=

کوروش جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.vandidad1.blogfa.com

سلام

با مطلبی در مورد جشن هیرومبا 1 (جشن سده بدون اکتساب سال کبیسه)بروزم.

منتظر نظرات دقیق شما هستم.

تا سلامی خدانگهدار[گل][گل]

آرتمیس جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://sarzamine-ariae.blogfa.com

آره
چیز خوبیه ریکی!
من میدونم
مریم بهم گفته...
روز خلیج فارس رو بهت تبریک میگم مریم جون
با خلیج فارس آپم

دوستدارت

قربونت روز خـــــــــــلیج پــــــــــارس تو هم گرامی X:

Bleep جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

تو مستر بودی و من نمیدونستم!!؟

با اجازتون >":

Bleep پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

ا! ننوشتم!! اوه مستر :(
مگه مشهد ریکی داره حالا؟ [جدی پرسیدم]

آره داره.

منم مسترم (جدی گفتم)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

آهــــــــــــا چمیدونستم خوب!!
مرسی!

در ضمن بیا خودم از پشت تل برات هی ریکی بفرستم
بعد تمام امراضت میچسبه به سقف

اسمتم می نوشتی خوب D:

بعدشم من خودم گرند مسترم جوجو (-B

مریم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

بلیط جان D:

روی اسم نویسنده (مریم) زیر هر پست که کلیک کنی پروفایلم میاد. بعد سمت چپ تماس با من بعدم D: C'est fini

مرسی از خودم که واسه خودم نظر گذاشتم آمار نظرات بلاگ رفت بالا ((=

آمیتیس پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://sarzamine-ariae.blogfa.com

منکه نفهمیدم چی شد؟چی بود؟
ریکی!!!!!!!

خوب تو پستای بعدی بیشتر توضیح می دم

اگه می خواستم همشو یه جا بگم یه پست طولانی و حوصله سر بر می شد D:

Bleep پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ق.ظ

No anger

No worry

Be grateful

Work hard

Be kind to others



پس همش زیر سر ریکی مارتین نکبته که این عمل شنیع رو انجام دادی!!

بابا اصلا به ریکی مارتین ربط نداره ((:

حالا معنی کلمه رو تو پست بعدی می گم D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد