سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

وصیت نامــه عجیــب حسیــن پناهــی... !!!



قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید.
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.
بر قبر من
پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.
دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند.
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم

 


روحش شاد


نظرات 7 + ارسال نظر
آمیتیس سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://sarzamine-ariae.blogfa.com

این واقعا وصیت نامه ایشونه مری جون؟! باحال بود.

مطمئن نیستم خودمم از جایی برداشتم

اگه یه وبسایت بود آدرسشو می ذاشتم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

:D :-" hi all maryam :)) mordeshoret bebaran vasiyat namash aleki bod :-o heyf on hame ehsas ke man vase comment ghablim gozashtam :-< kharab she saghfe bloget :(

ای بمیر ((= من که گفتم مطمئن نیستم D:

سر کار بودی ((: D:

محمد بنایی پور ( Mr SaTaN ) سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


Bleep دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ

Uh come on!! he was fake! ..
nemidoonam chera az Hossein Panahi khosham nemiad :D RIP anywaysssss :-"

تازه من به این وصیتنامه مشکوکم ؟-:

از صحتش اطلاع ندارم D:

هر کی می دونه کمک کنه D:

Mr SeveN شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

Ela begardam vasiyatesho ... Asan ye adame motemayez bood nesbat be baghiye bazigara ya adamayi ke kollan man mishnasam..Fun sobat mikone vali por az mani

Vaghaaaaan Doosesh dashtam..Roohesh shad khoda biamorzash :x

Maryam ye axe doros hesabi nadashti bezari ? in chie ?! tarkib rangesh chize X_X bad asan jaleb nayoftadi :D

Montaghed: MrSeveN

Migan Linkin Park'am New album dade :-j
Download it Here: http://depositfiles.com/en/files/j9gm8dxal

اگه ما به بهونه ی کامنت چت می کنیم تو هم نقد می کنی هم چت هم تبلیغ آهنگ ((=

بعدشم یه دفه اومدم یاهو مثل یه چارپا گذاشتی رفتی "-: دیگه نمیام D:

محمدم نباید بیاد w-: ((:

عکسمم خوبه همینی که هست دهه (:/ ((:

محمد بنایی پور ( Mr SaTaN ) پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

من حسین ام ... پناهی ام

zibatarin shere donya :x

آب آب
بابا آب
بابا آب
آ ا

vaghean yeki az honar mandaye bozorge to donyaye shero bazigari . hossein panahi yek marde vaghee bod vasash ehteram khasi ghaelam rohesh shad khoda rahmatesh kone ta zende bod hichkas ghadresh nemidonest :x

alan ke in comment gozashtam khodam taajob kardam chera maskhare bazi dar nayovordam be ehteram hoseein panahi bod :-< :-s

آره منم تعجب کردم هی منتظر بودم یه چیزی بگی پخ بزنی زیر خنده ! فکم افتاد D: ((:

مرتضی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام مریم جان واقعا وصیت جالبی بود امیدوارم در این عصر

ماشینی ما از صحبتها پند بگیریم و انقدر در پول و کار غرق نشیم


لطفا مدت برنامه 90 رو بیشتر کنید D:

با تشکر از شما

وقت اون برنامه رو قراره ۲۲ ساعت اضافه کنیم

این بنده خدا قرار بود توی وصیتنامه اش بنویسه چرا اونجوری حرف می زده ؟؟-: ننوشت که D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد