سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

BaLenTine

  

   

 anoTher ConfuSinG BaLenTine Day wiTh nO BaLenTine  

GoD-Damn

  

 

GoD DamneD me  He StilL haS hiS StranGe pOwer On me  

South Park

   

توی مدرسه همیشه یه عده بودند که منو یاد شخصیت اریک کارتمن توی کارتون South Park می نداختند و هنوز هم کسانی هستند توی دانشگاه که منو یاد همین آدم می ندازند. 

 

ویژگی بارز این شخصیت:  

 

جوگیر، منتقد، رهبر، صف اول هرگونه اقدامی که خودش طراح آن بوده.  

 

خلاصه توی جامعه هم از این آدما کم نیستند. هر روز این افراد رو می بینیم. سر کار، توی محیط تحصیل، بعضیا این توفیق نصیبشون می شه که در همسایگی این اشخاص زندگی کنند.  

 

جالب اینجاست که اکثر تحولات مثبت و منفی و یک دفعه ای جوامع نیز به خاطر حضور فعال و پررنگ و یک دفعه ای همین افراده که یهویی نقد می کنند و سپس خیلی شتاب زده وارد عمل می شوند و عواقب کار را به جان می خرند، نه مثل عده ای که فقط نقد می کنند و وبلاگ می نویسند و دست روی دست می گذارند و تماشا می کنند و به نتایج فعالیت های دراز مدت (نه یک دفعه ای) اعتقاد دارند.

 

حال با همه ی این اوصاف به نظر شما چیکار می شه کرد وقتی قرعه به نام شما افتاده و شما فردی هستید بالقوه تماشاچی و این افراد سعی دارند به شما گیر بدند و آرامش شما را هم بر هم بزنند اما شما می خواهید در بروید؟ 

 

لطفا پیشنهادات و انتقادات خودتون رو توی صندوق نظرات این پست بیندازید. 

 

P.S: هدف از این پست تنها تبلیغ کارتون جذاب و انتقادی South Park بود و هرگونه وصله ی دیگری که بدان چسبانده شود پیشاپیش تکذیب می گردد. 

 

Storyline

South Park is an animated series featuring four foul-mouthed 3rd graders, Stan, Kyle, Kenny and Cartman. The show is set in the Colorado town of South Park where weird things keep happening, whether its being abducted by aliens or avoiding Kyle's little brother Ike. The show is based on the short film by Trey Parker and Matt Stone, "The Spirit of Christmas". Written by Losman ~> losman@express-news.net