سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

شازده

خسته تر از صدای من

گریه ی بی صدای تو

حیف که مانده پیش من

خاطره ات به جای تو

رفتی و آشنای تو 

بی تو غریب ماند و بس

قلب شکسته اش ولی

پاک و نجیب ماند و بس

طعنه به ماجرا بزن

اسم مرا صدا بزن

قلب مرا ستاره کن

دل به ستاره ها بزن

تکیه به شانه ام بده

دل به ترانه ام بده

راوی آوارگیم

راه به خانه ام بده

خسته تر از صدای من

گریه ی بی صدای تو

حیف که مانده پیش من

خاطره ات به جای تو

یکسره فتح می شوم 

با تو اگر خطر کنم

سایه ی عشق می شوم

با تو اگر سفر کنم

شب شکن صد آینه

با شب من چه می کنی

این همه نور داری و

صحبت سایه می کنی

وقت غروب آرزو

بهت مرا نظاره کن

با تو طلوع می کنم

ولوله ای دوباره کن 

با تو چه فرق می کند

زنده و مرده بودنم

کاش خجل نباشم از 

زخم نخورده بودنم

خسته تر از صدای من

گریه ی بی صدای تو 

حیف که مانده پیش من

خاطره ات به جای تو 

رفتی و آشنای تو 

بی تو غریب ماند و بس

قلب شکسته اش ولی

پاک و نجیب ماند و بس


لینک دانلود