سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

South Park

   

توی مدرسه همیشه یه عده بودند که منو یاد شخصیت اریک کارتمن توی کارتون South Park می نداختند و هنوز هم کسانی هستند توی دانشگاه که منو یاد همین آدم می ندازند. 

 

ویژگی بارز این شخصیت:  

 

جوگیر، منتقد، رهبر، صف اول هرگونه اقدامی که خودش طراح آن بوده.  

 

خلاصه توی جامعه هم از این آدما کم نیستند. هر روز این افراد رو می بینیم. سر کار، توی محیط تحصیل، بعضیا این توفیق نصیبشون می شه که در همسایگی این اشخاص زندگی کنند.  

 

جالب اینجاست که اکثر تحولات مثبت و منفی و یک دفعه ای جوامع نیز به خاطر حضور فعال و پررنگ و یک دفعه ای همین افراده که یهویی نقد می کنند و سپس خیلی شتاب زده وارد عمل می شوند و عواقب کار را به جان می خرند، نه مثل عده ای که فقط نقد می کنند و وبلاگ می نویسند و دست روی دست می گذارند و تماشا می کنند و به نتایج فعالیت های دراز مدت (نه یک دفعه ای) اعتقاد دارند.

 

حال با همه ی این اوصاف به نظر شما چیکار می شه کرد وقتی قرعه به نام شما افتاده و شما فردی هستید بالقوه تماشاچی و این افراد سعی دارند به شما گیر بدند و آرامش شما را هم بر هم بزنند اما شما می خواهید در بروید؟ 

 

لطفا پیشنهادات و انتقادات خودتون رو توی صندوق نظرات این پست بیندازید. 

 

P.S: هدف از این پست تنها تبلیغ کارتون جذاب و انتقادی South Park بود و هرگونه وصله ی دیگری که بدان چسبانده شود پیشاپیش تکذیب می گردد. 

 

Storyline

South Park is an animated series featuring four foul-mouthed 3rd graders, Stan, Kyle, Kenny and Cartman. The show is set in the Colorado town of South Park where weird things keep happening, whether its being abducted by aliens or avoiding Kyle's little brother Ike. The show is based on the short film by Trey Parker and Matt Stone, "The Spirit of Christmas". Written by Losman ~> losman@express-news.net 

  

نظرات 20 + ارسال نظر
سوما شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://chawakanam.blogfa.com

خوب دختر باهوش و عزیز دلم با امتحانا چیکار کردی؟
چند تا 19.75 گرفتی که نامردا بهت 0.25 ندادن
وای من اردیبهشت امتحان ارشد دارم خیلی ریلکس هستم انگار نه انگار که امتحانی در کاره

فعلا که ۲ تا ۱۶.۵ گرفتم نامردا ۳.۵ نمره ندادن

کنکور من آخر همین ماهه خدا به خیر کنه

موفق باشی دختریم

MCR جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

معلومه امتحانا خیلی خوب بوده ها !!!!

MCR جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

یعنی جدآ نمیدونستی من پسرم یا نه, داری شوخی میکنی ؟
راستشو بگو

نه اگه می دونستم پسری که جواب کامنتهاتو نمی دادم

MCR پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

!!!
یعنی من دختر دم بختم ؟!

اگه اینطور احساس می کنی حتما هستی

MCR پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ

کاملآ موافقم, عدالت یعنی همین .
اما وقتی من دور نمیزنم, توقع دارم کسی هم منو دور نزنه, اینطور نیست ؟
به هر حال بگذریم, نمره رو بالاخره داد و 18.5 گرفتم, 0.75 کم داده .
امروز هم آخرین امتحانم رو دادم, و زندگی چه زیباست !!
اونم وقتی اینترنت نامحدود با سرعت 220KB داشته باشی .
میخوام این South Park رو دانلود کنم .
Storyline رو که میخوندم نوشته بود چهار تا بچه دبستانی بد دهنن
به هر حال امیدوارم جالب باشه .
( از دوستان خواهشمندم هر کسی فیلم قشنگی سراغ داره معرفی کنه )
ممنون...

فیلم The Other Boleyn Girl رو به تمامی دختران دم بخت توصیه می کنم ببینن

MCR چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ق.ظ

پس بگو چرا از استادا طرفداری میکنی !!!

اعتقادم اینه وقتی به عنوان دانشجو داریم همه چیز و همه کس رو دور می زنیم دیگه حق نداریم از کس دیگه ای ایراد بگیریم

MCR سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

من که قصد استاد شدن ندارم, مبخوام ادامه تحصیل بدم !!
جدای از شوخی, یک برگه تستی رو تصحیح کردن 8 روز زمان میبره ؟ حتی اگه دو تا دانشگاه دیگه هم تدریس کنه بازم میتونه تصحیح کنه !
باید با خودمون رو راست باشیم, دانشجوها یه جوری قانونو دور میزنن, استادا هم یه جوری...

همین که قبول داری خودتم قانون رو دور می زنی جای شکرش باقیه

منم می گفتم نمی خوام تدریس رو. ازش متنفرم. اما الان بدجوری دارم توش غرق می شم و جالب اینجاست که با عشق نه تنفر !

MCR سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

البته استاده نه, استادا

MCR سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

جدآ ؟!!
عجب دنیای کثیفی شده !! همه استاده گذاشتن نمره ها رو روز آخر بدن که هیچ کس نتونه اعتراض کنه
خیلی ازاین کارشون بدم میاد ( البته همه استادا اینجوری نیستن )

شما هم یه روزی استاد می شی و با اعتراضات و توقعات دانشجویی روبرو می شی یاد امروزت میفتی و می گی هرچی عوض داره گله نداره

MCR سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ق.ظ

ای بابا...بگذریم .
راستی فونت جدید ( برای عنوان ها ) مبارک باشه .
اشتباه که نمیکنم که ؟! فونت عنوانها رو عوض کردی دیگه ؟

فونت که همونه

به هر حال مرسی

MCR دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

نههههههههههههههههه مثل فاینال فانتزی نیسسسسسسسسست !!
اگه مثل اون بود امکان نداشت بشینم 483 قسمتشو تا امروز تماشا کنم !!!
اگه فکر میکنی اونجوریه اشتباه میکنی, خیلی قشنگه و همه جوره داره؛ رومنس, کمدی, اکشن و...
البته برای کسی که بخواد تازه شروع به دیدنش کنه خیلی سخته. 483 قسمت !!

منظورم محتواش نیست که

همین که کارتون سبک چشم بادومی داره واسم جالب نیس

سوما یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://chawakanam.blogfa.com

آها از اون لحاظ می‌گی
نیس من دختر خوب و مثبتی هستم. اصلا جوانب منفی رو در نظر نگرفتم
خوب معلومه هیچ کس از این افراد خوشش نمیاد
ما یه همکار داشتیم که این خصلت رو داشت و می‌گفت چون شما خنگ هستید و به هوش و ذکاوت من نمی رسید به این خاطر که بهم حسودی می کنید و ازم بدتون میاد
همیشه خودشیرینی و مغرور بود و احساس میکرد که رئیسه و همه نوکر و زیر دستش هستن
حالا دیگه بی خیال و راحت بنویس منم زیاد گیر نمیدم

قوبونه گیر دادنت

MCR یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

خوب حتمآ بقیه از این سبک کارتونها خوشون میاد که نمره ی بالایی گرفتن !!!
به نظر کارتون South Park رو فقط به داستانش رای دادن, چون از نظر گرافیکی که افتضاحه !
ولی اگه مثل drama island باشه خوبه .
راستی چند وقت یک بار میاد ؟
اپیزودی میاد یا سیزنی ؟

از ایناش دیگه خبر ندارم

ولی خداییش گرافیک و صداگذاریش خدای خنده س و یکی از علتهایی که باعث شد خوشم بیاد همین بود.

در رابطه با اون حرفتون هم بله درسته تعداد زیادی از مردم هستند که از این سبک فیلم ها که تو مایه های فاینال فانتزی و اینهاست خوششون میاد ولی به شخصه پای این کارتون ها که می شینم خوابم می گیره

MCR یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ

راستی مریم خانم این South Park قشنگه ؟
چند اپیزود و سیزن هستش ؟
ارزش دیدن داره ؟
کانالای ماهواره رو که عوض میکردم, گذرا دیدمش ولی در حد 2 دقیقه !
اگه ارزش داره دانلودش کنم !
اینم در نظر بگیرین که من انیمه هایی مثلOne Piece, Naruto و Bleach رو از اولین قسمتشون چندین ساله که دارم دنبال میکنم, در مقابل این انیمه ها حرفی برای گفتن داره ؟ البته میدونم که سبکش کاملآ متفاوته

ممنون

نمره اش توی سایت IMdb فک می کنم همه چیز رو روشن می کنه

در ضمن از سبک کارتون هایی که گفتین خوشم نمیاد و نمی دونم چرا نمره ی بالایی گرفتن البته اگه نمره شونو با South Park مقایسه کنید می بینید کمتره

ReD یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ق.ظ

man mimirrrrrrrrrrrrrrrrram :(((

man nemikham bemiram

خوب وقتی اون شخصیت رو انتخاب کردی تو یه قسمتش میمیری دیگه

دقیقا توی قسمت The Ring فوت می شی

MCR شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام

حالم ازاین افراد با این ویژگی که نوشتی بهم میخوره
"ویژگی بارز این شخصیت:
جوگیر، منتقد، رهبر، صف اول هرگونه اقدامی که خودش طراح آن بوده"
متاسفانه کلاس پر از این افراده
معمولآ هم افرادی هستن که از هیچی سر در نمیارن ولی خودشونو از تنگ و تا نمیندازن !!

به هر حال هر کسی خصوصیات اخلاقی خاص خودش رو داره ولی فاجعه اینجاست که برای کسایی که تمایلی به این کارا ندارن مزاحمت ایجاد می شه و حتی کسی هم که مزاحمت ایجاد کرده متوجه قضیه نیست و به اصطلاح نمی گیره. تازه شاکی هم هست !

مریم شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

لازم دیدم اینجا شفاف سازی کنم

اگه می گم این افراد همه جا هستند اینم سندش

منظور تو چیز دیگس جای دیگس که اتفاقا مشابهش ممکنه جایی اتفاق افتاده باشه و طرف بیاد شاکی شه که آره رهبر شدم حرفیه؟

ای بابا

آدم تو بلاگ خودشم نمی تونه راحت با بلاگش درد دل کنه و از ناراحتی های روزانش بگه همش باید مواظب باشه نکنه فلانی به خودش بگیره

نکنه فلانی ناراحت شه

خوب اگه راحت می شین آدرس بلاگ رو عوض کنم به هیچکدومتونم ندم هرچی دلم خواص اونجا بنویسم

اینجا فقط باشه برای اطلاع رسانی تحصیلی و این حرفا

خوب مسائل رو با هم قاطی نکنین دیگه

یکم جنبه داشته باشین

با عرض معذرت از حضور دوستای گلی که با اونا نبودم

سوما جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://chawakanam.blogfa.com

خوب حالا مجبورم که واس دل همه که ما هم شرکت کنیم
چشم این سریال رو هم خریداری می نماییم
اکثر تو این جمعها که میگی خودم افراد رو مشتاق کردم که بیاد تو گود مثلا تو اداره واس کمک کردن بهم چون کارام زیاده و همکارام اصلا خوشحال نمیشن ولی نباید که فقط منم کار و بقیه چای بخورن
و تو عروسی هم میدونی که دختر باید برقصه و منم دوس دارم که حداقل یکی یا دو نفر همراهی کنه و به زور دست اینو اونو باید بکشی

بابا اینا فعالیت های مثبته

منظور من یه سری کارهای عجولانه و مخربه که یه عده جوگیر می شن همه چیو می ریزن به هم و ممکنه الان نتیجه بگیرن ولی بعدا تو منجلابش گیر می کنن

در حالیکه اگه حساب شده می رفتن جلو اصلا به اینجا نمی کشید و اگه بازم حساب شده نرن جلو بدتر هم می شه

سوما جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://chawakanam.blogfa.com

من این کارتون رو ندیدم. دوران خودمون پخش می شد یا کارتون جدیده؟
برای خودم اتفاق افتاده که می خوام کاری انجام بدم ولی اطرافیان گیر دادن ولی برای من اصلا مهم نبوده چون من کار خودمو انجام میدم و اصلا خوشم از دخالت افراد نمیاد. نسبت به اونا خیلی بی توجهم. فرد مستقلیم

نه این قضیه فرق داره فکر کن سرکار تو یه کاری نمی خوای شرکت کنی گیر می دن بهت که تو رو هم بیارن توی گود

این کارتون رو مثل سریال لاست باید فصل به فصل خریداری نمایید

مریم جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ق.ظ

به شخصه عاشق شخصیت استن شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد