سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

انتخاب



هر دختر جوونی حداقل یه بار در طول عمرش سر دو راهی برای انتخاب عشق قرار می گیره.


اکثر اوقات هم اینطوری می شه که یه انتخاب آدمی فوق العاده با استعداد با آینده ای درخشان و کلی امکانات و مزایا (از جمله زندگی در خارج) باشه که تنها مشکل اینه که دلت باهاش نیست و انتخاب دیگه کسی که دلت باهاشه و اصلا برات مهم نیست که چه موقعیتی داره اما تنها مشکل اینه که از اون مطمئن نیستی.


خوب خانومی که من باشم 100% به احساسم خیانت نمی کنم و می دونم که انتخاب من دومیه، اما از اون روزی می ترسم که باز بهم بگه جدی گرفتی و این حرفا ...


البته هرکی مسئول انتخاب خودشه اگر انتخاب من اون باشه و انتخاب اون من نباشم تقصیری متوجه اون نیست.


این منم که با انتخابم به دست میارم یا از دست می دم.


فقط یه چیز رو خوب می دونم و اونم اینه که اگه دومی رو انتخاب کنم و به دستش نیارم واسه از دست دادنش حسرت می خورم اما برای انتخاب نکردن اولی پشیمون نمی شم!


پی اس: اشتباه نشه. دومیه هم موقعیتش عالیه!


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ


hata age har 2 ta shon ro ham az dast bedi bazam mitoni shad va khosh hal zendegi koni va mot maenan shans haie ziadi to zendegit beht ro mikone .

avalio javab kardam,
age dovomi nashe oonqad khaste hastam ke dige bikhial sham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد