سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

مرگ



باید بتونیم با چیزایی که از دست می دیم کنار بیایم


تا حالا توی خانواده مرگ رو تجربه نکرده بودم


مرگ چیز عجیبیه


مثل غربت


تو غربت که باشی دلت حتی برای دیدن دشمنت توی وطن تنگ می شه


این خاصیت توی مرگ هزار برابر می شه


از امروز به بعد دیگه از دست دادن های این دنیا مثل قبل اذیتم نمی کنه


چون بدترشو تجربه کردم


نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی طوسی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

آه ای بیابان بی پایان
وقتی که غربت دست در گردن تنهاییم می‌اندازد
دلم حتی برای دشمنانم تنگ میشود
مطلبت منو یاد این شعر گروس انداخت.

من و گروس ذهنیت های مشترکی داریم این شعرشو نشنیده بودم ولی چند ساله دارم می گم آدم تو غربت دلش واسه دشمنشم تنگ می شه

آرشید سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
یک بعد مرگ برایم خیلی وحشت آور است :
" حسرت "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد