سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

برگزاری آیین تجلیل از استادان برگزیده دانشگاه شیراز


 

به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری ، روز معلم ، و 14 اردیبهشت روز دانشگاه شیراز و یادمان حضور تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دانشگاه، آیین بزرگداشت و تجلیل از استادان برگزیده دانشگاه شیراز برگزار شد.

این مراسم چهارشنبه 13 اردیبهشت ساعت 17 در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز ترتیب یافت و از 120 استاد نمونه دانشگاه شیراز در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، تالیف، ترجمه و بازنشستگان تجلیل شد.

دکتر رحمت الله مرزوقی معاون آموزشی دانشگاه شیراز در جمع اساتید این دانشگاه با تاکید بر ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه ای در تمامی دانشگاه ها، راه اندازی رشته اخلاق حرفه ای را خواستار شد.

گروه سرود دانشگاه هم در این مراسم سه قطعه سرود اجرا کرد که با استقبال خانواده های استادان دانشگاه شیراز روبرو شد.

دکترمحمد موذنی رئیس دانشگاه شیراز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز معلم و روز دانشگاه شیراز در جمع خبرنگاران گفت: تجلیل از اساتید نمونه یک ساله در فضای آموزشی به نوعی ارج نهادن به خدمات و تلاش یک ساله آن‌ها در عرصه علم و دانش است که در واقع در جامعه ما این ارزش نهادن تبدیل به یک فرهنگ حسنه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ،یکی از مشکلات فعلی دانشگاه شیراز را تعدد ساختمان‌ها در فضاهای متفاوت برشمرد و خاطر نشان کرد: هم اکنون 25 ساختمان این دانشگاه در نقاط مختلف شهر مشکلاتی را برای دانشگاه ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه شیراز افزود: نیازمند حمایت همه ‌جانبه مسئولان استانی و شهر شیراز هستیم تا بتوانیم طرح تجمیع ساختمان‌ها و ایجاد پردیس واحد دانشگاهی را دنبال کنیم.

دکترموذنی تصریح کرد: دانشگاه شیراز از قطب‌های مهم علمی و فرهنگی کشور محسوب می‌شود که از دیرباز جایگاه والایی در سطح کشور و حتی عرصه بین‌المللی دارد و امیدواریم در زیرساخت‌ها نیز امکانات در شان و نام این دانشگاه فراهم شود.

گفتنی است در حاشیه آیین تجلیل از اساتید دانشگاه شیراز، غرفه های مختلف از جمله ایستگاه نقاشی ، سفالگری ، پرتاب دارت و طراحی چهره دایر شد و کودکان و نوجوانان با حضور در این غرفه ها ضمن آشنایی با موضوعات فرهنگی ، اوقات خوشی را سپری کردند.

پس ادای فریضه نماز جماعت مغرب و عشا هم هیئت رئیسه و استادان دانشگاه شیراز به همراه خانواده هایشان در یک فضای صمیمی به صرف شام پرداختند.

  

منبع


 

اون پاراگراف بولده مائیم ها   

اینم عکس 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد