سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

پست درخواستی

دکتر رد ازم خواست این بلاگ لعنتی رو آپ کنم  خب چی بنویسم حسش نیست 


خاطرات این مدت 


فردا خیابون ساحلی اجرا داریم واسه روز معلم نا سلامتی من عضو گروه کر هستما 


این مدت هم که نبودم مشغول شوهر دادن دوستام بودم  ای خدا چی بگم همشون ازدواج کردن باز خودم موندم و خودم  تهنای تهنا 


دیگه دیگه دیگه ...


عرضم به خدمتتون همه چی خوبه ملالی نیست جز دوری شما  


واسه شروع دوباره فکر کنم خوب بود 



نظرات 2 + ارسال نظر
سوگند شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ http://sogandneveshte.blogsky.com/

khob nabod ali bod azizam

ِDr.R3D چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام ...!
قدم رنجه فرمودین ! حالا شما چیکاره هستی تو اون گروه کر !

سلااااااااااااااااام

من اونجا می خونم دیگهههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد