سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

Rasme Marefat

Ebteda lazeme ye ozr khahi bokonam ke fontam finglish shode chon site uni fonte farsi nadare. 

 

mirim soraghe poste jadid: ba inke shiraz khili shahre khoobie va khili khosh migzare ama har jayi sakhtihaye khase khodesho dare! injam mese baghie jaha asemoon abie, ham adame bamarefat dare ham bimarefat. 

 

khili jalebe ke hij ja too ghanoone asasie araba naneveshte age natoonesty ba ye dokhtary kenar biay bedesh be doostet! ama inja ye barkhorde ajib didam az ye irani ke dam az esalat mizado too takhte jamshid jolo cheshe niakanemoon az arzesho etebare zane irani ba ehsase tamam harf mizad ama be amal ke resid be in shano manzelat aslan eteghadi nadasht! 

 

dar akhar bayad begam ma na gharb zade hastim na arab zade! faghat hoviate khodemoono gom kardim 

 

moteasefane. 

 

rasty ta yadam narafte rooze bozorgdashte hafezo be hameye hafez doostano ahle shero del tabrik migam. shirazo doos daram faghat be khatere hafez  

نظرات 5 + ارسال نظر
خودم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

به به پس شیراز خوش میگذره
گفتم قاصدک خبر خوبی میاره گفتی نه. دختر تازه دیگه موندگار شدی. از چشات فهمیدم

آقــــــــــــــــا

این قاصدکو بیخیال شین

شیراز فصل قاصدک بود کلا

pooria شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

mikhastam BEgam Nazare khasi Nadaram :) x dada ;) x

پوری دادا چیطوریییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیای سر نمی زنی میام با سر می زنمتا

Dash شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

جدیداً خیلی ضدحالی میای نت! هروقت نیستم یا اینکه آیدیم آنه و پای سیستم نیستم یواشکی میای و میری منم همیشه افسوس 2 عالمو می خورم که چرا پای سیستم نبودم.

دلم خیلی برات تنگ شده دخمل شیرازی سیستم شیرازی ها کلاً قاطیه سیستماشونم مثل خودشون لنگ می زنه

اولین پستم چی در اومد از آب

به خاطر تو هم که شده یه بار این 206 رو شارژ می کنم بهت اس ام اس (به گفته دوستان پیامک) می زنم.

۲۰۶ من همیشه شارژه از وقتی اومدم فکر کنم یه ۱۰۰ تومنی شاژ کردم (فقط می خواستم بگم اینقدر پولدارم که ۱۰۰ تومن فقط شارژ ایرانسل گرفتم!)

منم دلم برات تنگ شده به سیستم شیرازیا توهین نکن خیلی هم خوبهههههههههههه

Satyr جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

Doos daram Poste ye modat digatam bekhoonam , Ke migi Ay bar pedare in mardom hameja yejoore che shiraz che mashad

Enghadam be paro paye hafez napich :))

نه خداییش از نظر برخورد شیرازیا ماهن اصلا قابل مقایسه با مشهد نیستن!

این مشکلی هم که پیش اومده در سطح احساسیه که همه جای دنیا آدما از نظر احساسی شبیه همن

حافظم مال خودمه می خوای اسمشو بیاری بگو جناب آقای حافظ!

موحدیان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

با عرض سلام و احترام مجدد
نفرمودید که کنکور مترجمی هم شرکت کرده بودین یا فقط همون کنکور زبانشناسی شرکت کردین؟ رتبه تون چند شد؟
رتبه من برای شبانه هم زیاد بود، چه برسه به روزانه!
اما مهم نیست؛ مهم اینه که دستمون به یه جایی بند شد. اون هم جایی که دشمن طراز اولمون کنار دستمون نشسته!!!
دانشگاه خوبی قبول شده اید. رتبه اش اخیرا از فردوسی هم زده بالاتر، اما متأسفانه، اسما هنوز نمیذارن رشد کنه! البته در زمینه علوم انسانی رو نمیدونم رتبه اش چنده!
ضمنا، میتونستید قبل از رفتن، از دکتر امید قهرمان (استاد گروه زبان و ادبیات انگلیسی خیام) هم مشورت بگیرید. اگر تونستید، تو فیسبوک پیداش میکنین.
راستی، شما از کجا فهمیدید من شبانه قبول شدم؟ چرا تکنولوژی عصر ارتباطات اینقدر سریع بین قشر شما زنها رخنه کرده؟؟

اتفاقا من فکر کردم روزانه قبول شدین! واسه همین تعجب کردم.

مهم اینه که دستم یه جا بنده! مترجمی هم شرکت کردم. اینی که الان قبول شدم انتخاب پنجمم بود البته بعد از دانشگاه تهران و فردوسی که می دونستم قبول نمی شم.

سه تا کنکور هرکدوم ۲تا رتبه جمعا می شه ۶تا رتبه یادم نیست والا کدومو قبول شدم ولی فکر می کنم ۱۰۰ و خورده ای بود.

دشمن طراز اول هیچوقت وجود نداره یاد بگیریم با هم مصالمت آمیز زندگی کنیم و دشمن فرضی توی ذهنمون پرورش ندیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد