سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

عشق مثل آب می مونه ...

 

عشق مثل آب می مونه می تونی توی دستات قایمش کنی

، اما آخرش دستاتو باز می کنی می بینی نیست .

 قطره قطره چکه می کنه و بدون اینکه بفهمی

 می بینی دستت پر از خاطره هاست .  

  

 

نتیجه ی اخلاقی: وقتی عاشق شدی عشقتو تو یه ظرفی چیزی بریز بذار یخچال هر ثانیه هم ازش خبر بگیر که کسی اونو سر نکشیده باشه! 

  

CC.:To One whO knOwS  

P.S.: عشق چیزی نیست که بگیری دستت هر جا ببری هر جا بذاری بعد که برگشتی دوباره برش داری. 

P.P.S.: واسه نگه داشتن عشق اون ظرف خلاقیتته و اون یخچال مراقبتت. 

P.P.P.S.: احساسات آدما اونا رو گول می زنه اگه دستتو باز کردی دیدی عشقت از کفت رفته مطمئن باش حیله ی ذهنه چون براش راحتتره که هیچ تلاشی نکنه.

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد بنایی پور: Mr SaTaN دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

eshgh mese shash mimone
chehre abo kharab nakonin

اااااااا اینجا خونواده نشسته مراعات کن

MCR جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

آهان، از اون لحاظ
خوب من خواستم قانون کپی رایت رو رعایت کرده باشم

[ بدون نام ] جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

Dear Sir/Madam

مرسی از کامنتهای خالی

MCR جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

چرا ؟ چیزی شد ؟
اگر از نظراتم ناراحت میشین، دیگه نظری ننویسم ؟

نه آخه حرفای قلنبه سلنبه از آدمای قلنبه سلنبه ...

من هر چی می گم از خودم در میارم

اینه که تو این جور بحثا احساس خضوع و فروتنی مفرطی بهم دست می ده

MCR جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

البته باید به خاطر این سوالم معذرت خواهی میکردم .
من، چون خودم این سبک نوشته ها رو خیلی دوست دارم برام سوال پیش اومد...
یکی مثل این :
«غمگینم» ؛ چونان پیرزنی که آخرین سربازی که از جنگ برمی‌گردد، پسرش نیست!
[مایاکوفسکی]

کم میاوریم

MCR جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

اتفاقآ منم یک جور دیگم !!
راستی چند وقته نوع نوشته هاتون ( مضمونش ) عوض شده، اتفاقی افتاده ؟

آره

MCR جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

ای بابا مریم خانوم چرا شما یک جور دیگه برداشت میکنی ؟
من کلی گفتم

آخه من کلا خودمم یه جور دیگم

زیاد جدی نگیرید

MCR جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

ولی در حال حاضر خیلی خیلی کم پیدا میشن کسایی که همه ی این خصایل رو با هم داشته باشن !!!!

پیدا می شن ناراحت نباش به وقتش میاد سر رات

MCR جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

«وفا» را از سگ باید یاد گرفت،«نجابت» را از اسب،«غیرت» را از خروس،«عشق و تعهد» را از قو.
آن‌وقت این بشر احمق وقتی می‌خواهد به کسی توهین کند او را «حیوان» خطاب می‌کند...

حیوونا هر کدوم یه جنبه از این خصایل رو دارن اما انسان می تونه همشو داشته باشه و این قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد