سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

...

نظرات 4 + ارسال نظر
Mr SeveN جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

مرد که گریه نمیکنه! اشکاتو پاک کن! D:

نه دیگه گریه کردم خالی شدم ): D:

Mr SeveN پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

جم کن خودتو باو ! =)))))))))

نگران نشین مریم قوه ی کاردستی سازیش خیلی قویه! با اون عکسش =)))

من ناراحن بودم ): D:

محمد بنایی پور ( Mr SaTaN ) پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

maryam ??!!chi shode ??fekr konam mitonam hads bezanam mosahebe ghabol nashodi na?! ghose nakhor donya hamine paen bala dare dobare say kon mehrabon

هر جا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه

ای ترس تنهای من اینجا چراغی روشنه

اینجا یکی از حس شب احساس وحشت می کنه

هرروز از فکر سقوط با کوه صحبت می کنه

جایی که من تنها شدم شب قبله گاهه آخره

اینجا تو این قطب سکوت

کابوس طولانی تره

من ماه میبینم هنوز این کور سوی روشنه

اینقدر سو سو می زنم شاید یه شب دیدی منو

هرجا چراغی روشنه از ترس تنها بودنه

ای ترس تنهای من اینجا چراغی روشنه

اینجا یکی از حس شب احساس وحشت می کنه

هر روز از فکر سقوط با کوه صحبت می کنه

album jadide dariyush vaghean ziba khonde tasir gozare

Bleep پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

چرا مادر؟؟؟
چت شده دخترم؟؟ :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد