سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

شعر سنگ قبر حافظ

 

  عکس از فرید (شیراز)

 

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم

           

طایر قدسم و از دام جهان برخیزم   

  

 به ولای تو که گر بنده خویشم خوانی

      

از سر خواجگی کون و مکان برخیزم   

  

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

         

پیشتر زان که چو گردی ز میان برخیزم  

 

 

بر سر تربت من با می و مطرب بنشین

      

تا به بویت ز لحد رقص کنان برخیزم  

 

 

خیز و بالا بنما ای بت شیرین حرکات

       

کز سر جان و جهان دست فشان برخیزم    

   

 گر چه پیرم تو شبی تنگ در آغوشم گیر

       

تا سحرگه ز کنار تو جوان برخیزم   

  

 روز مرگم نفسی مهلت دیدار بده

           

تا چو حافظ ز سر جان و جهان برخیزم     

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام وخسته نباشید برای زحمات کشیده شده ودست شما درد نکنه.منکه عاشق حافظ واشعار زیبای او هستم با این کار قشنگ عاشق تر شدم. دَمِ همتون گرم.انشاالله خدا همه ما رو با حافظ و انبیاء مهشور کنه.

0000000000 دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 09:58 ق.ظ

حافظ یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:07 ب.ظ

:قلب من عاشق حضرتذحافظ و غزلیاتشون هستم

Mr SeveN شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ

oh chetori nini ? ==============)))
k4m p3yd4yiW k0j4jiwwwwww :))

(Asan posto kar nadaram)

فرید جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ

دست خودم درد نکنه عجب عکسی گرفتما.............
در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع .............

آره دستت درد نکنه آقای اف D: ((:

nini جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://2do03t2cheshm.blogfa.com

salam do0xiw jo0ni
chetmoliw?
l3logew l34h4liwd4liw kh4no0miw
MOv4f4Gh l34jiw
t4ke C4re
fehl4n

فدات نی نی جون X-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد