سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

زندگی واقعی



زندگی واقعی عطر طعم خاصی داره، احساس میکنم تمام عمرم زندگی نکرده بودم!


این روزا همه چی خوبه، انگار بزرگ شدم 


پختن غذا، تمیز کردن خونه، مهمون داری، رسیدگی به همه ی این کارا حس خوبی به آدم می ده.



آخه چرا تا امروز از این کارا لذت نمی بردم!


موسیقی متن Life



نظرات 2 + ارسال نظر
یه آدم مجازی معمولی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ

خوش به حالت :)

گربه ناهارت ^_^

کیتسان شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

به به به.

جند وقته ازت بی خبرم می بینم که کلی پیشرفت داشتی آیدیمو فک کنم حک کردن ماری. شمارتم تو سیم قبلیم بود که به نظرم پیوسته به تاریخ!

این آیدی جدیدمه Loveless_25

ادم کن تا بعد شمارمو بهت بدم.

منتظرم.

یادم رفت بگم که دلم خیلی برات تنگیده ماااااااااااااااااااااااری!!!!

وایییییییییییییییییییییییییی تو کجاییییییییییییییییییییی؟

کلی پشت سرت حرف زدیم جات خالی بود

فکر می کردم با من قهری رفتی به تاریخ پیوستی

^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد