سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

راز



امشب مسیر زندگیمو عوض کردم.


دیگه سکان دست منه،


درست مثل  قبل اما با دو تا تفاوت :


دیگه می دونم چی می خوام؛


هروقت گند زدم نمی سپرم دست خدا !


به عنوان خالقم وظیفه داره همیشه کنارم باشه.


تمام این مدت سعی کردم کاریو انجام بدم که فکر می کردم درسته.


اما اشتباه می کردم.


درستی وجود نداره.


فقط مسیره که باید طی بشه.


با قدرت و هدایت هر چه تمام تر.


اگه این چیزیه که قدرت برتر می خواد،


و تمام این مدت سر همین با من می جنگیده،


اوکی حرفی نیست !



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ

aia ?

khol ?

[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

aia !

aia !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد