سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

Dear Diary



امروز 26 دسامبر 2012 است و قرار بود 5 روز پیش دنیا تموم شه اما نشد!


از صبح برف شدیدی میومد الآنو دیگه خبر ندارم


مدارس مشهد در شیفت صبح برگزار شد اما در شیفت عصر تعطیل! من موندم این تصمیم گیری بر مبنای پیش بینی نوستراداموس انجام شد که اینقدر دقیق بود یا نه نابغه ها!


دو سانت برف اومده اینترنت از دیشب 1000 بار قطع شده!


این شبکه های تلویزیون هم از وقتی دیجیتال شده دهن ما رو سرویس کرده حالا فکر کنین برف هم بیاد. خدا رو شکر برق قطع نشد (نکات مثبت رو هم باید دید).


خلاصه از اوضاع مملکت که بگذریم اوضاع خودمان خیلی وخیم است طبق معمول!


تصمیم های مهم یک نفره گرفتم که به اجرا گذاشتنش مستلزم ما تحتی قوی می باشد که به حول و قوه ی الهی موفق خواهیم شد.


بعد از یک سری سلسله اتفاقات خانمان بر اندازی که برایم افتاد، هدف خدا را از خلقت دو پای عضلانی برای خودم درک کردم.


دقیقا منظورش این بود که روی پاهای خودت بایست. به تنهایی!


خدایا خودت یه قوتی بده راهی که برام در نظر گرفتی رو در پیش بگیرم


نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی طوسی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام :) ما هنوز می‌آییم؛ میخوانیم؛ می‌رویم...

اشکال نداره دیگه خشمم خوابید تنکیو که میای می خونی و میری

صادق پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ق.ظ

اصلا تمام مشکلات ما زیر سر همین ماتحت است! از قدیم گفته اند: "ماتحت گشاد، آب هندوانه!" :))))

برای اولین بار شیراز آب هندوانه خوردم و فکر می کنم همون تاثیر به سزایی در سرنوشت من داشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد