سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

دانشجوی موفق



دیدین بعضی دانشجوها چه راحت نمره می گیرن اونم با تحقیق آماده و پیپر بعضیای دیگه (من یعنی)


دیدین چقدر حرص داره؟ تازه اگه قرار باشه از همون درس پیپریه شما بیفتی که کارشو انجام دادی و اون بعضیای اولیه نمره بگیره.


یا از همون درسی که جفتتون تحقیق آماده بردین اون نمره بگیره و شما رسوای بخش بشین و نمره هم نگیرین و کلا تحصیلات تکمیلی با یه اشاره ی اوشون (رئیس بخش محترم صلوات الـ... علیه) بره زیر سوال و همون بعضیای اولیه تازه برگرده بهتون بگه خوب کار بدی کردی دکتر فلانی حق داره!


حالا همین بعضیای اولیه دوست صمیمیته و نمی تونی بری زیرآبشو بزنی (اگه نبود هم نمی زدم) ولی کلا حرص داره!


خدایا با این همه حرص که من دارم چند مثقال شانس می تونم بخرم؟


پیدا کنید سن دوست دختر پرتقال فروش را!



نظرات 4 + ارسال نظر
یلدا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

تاحالا ندیده بودم به جز خودم کسی واسه وبلاگ خودش نظر بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یلدا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.161626.blogfa.com

سلام وبلاگت عالیه اگه خاستی بانام عاشقانه ها لینکم کن وبگید با چه اسمی لینکت کنم

مریم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://mary-rad.blogsky.com/

تو روحت عزیزم

خودم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

آخه مریم جان اگه این همه بشینی و حرص بخوری که نمرت بیشتر نمیشه
شانس رو هیچ جا حراج نکردن ، نگرد پیدا نمیشه
اگه شانس داشتی که همون اولیه بهت نمی گفت که کار بدی کردی
خو راست میگه کار بدی کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد