سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

حس دوست داشتن



حسش خوبه ولی زیاد جدی نگیریدش بعدنا می بینید طرف مقابل جدی نگرفته شما گرفتید تو ذوقتون می خوره ها ...


از من به شما نصیحت!


رو حرفا هم حساب نکنید، یه وقت طرف تنهاست شما دم دستید حالا یه حرفی می زنه شما گرفتارش نشید، بعدنا می فهمید اون موقع اقتضای تنهاییش بوده که اینو گفته تو ذوقتون می خوره.


زیادم قدیمی فکر نکنید که بگید یه پسر یه دختر رو بخواد آسمونو به زمین می دوزه رو حرفش وامیسه نه عامو ازین خبرا نیست امروزه روز هرکی آسون تر باشه پسر جماعت همونجاست. به محض اینکه بخواد واسه حرف زدن با شما شارژ ایرانسل بخره می ره سراغ کسی که یا نزدیکشه یا 24 ساعته تو اینترنته و خرجش کمتره.


خلاصه اینا رو گفتم که در جریان باشید زیاد حساب باز نکنید یه وقت تو ذوقتون نخوره!



نظرات 5 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

اینو واقعا راست گفتی
به طرف میگی شارژ ندارم میگه باشه عزیزم مزاحم نمیشم هر وقت شارژ گرفتی اس بده

خودم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

چرا این جوری میگی
حالا این نشد یکی دیگه
تا خدا بخاد سنگ بزنی به سر پسر میخوره
ولی پسر خوب نداریم
اینجوری گفتم که دق دلیمو گفته باشه اونوقت اینجا جنگجالی بشه

مریم شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://mary-rad.blogsky.com/

چه بی صدا

دلم واسه قلبم کباب شد

مریم شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://mary-rad.blogsky.com/

صدای شکستن قلب منم که نهایتش تو وبلاگم می پیچه

سوگند شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://sogandneveshte.blogsky.com/

besiyar ali
kheily khob bodesh
vaghan rast migi
kheily faz gereftam
rasti khosh hal misham age behem sar bezani
age ham mayel be tabadole link bodi khabaram kon azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد