سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

n-1


چند روز پیش داشتم برای زندگیم فورمول ریاضی می نوشتم به یه نکته ی جالب برخوردم:


ترم 8 کارشناسی 8 نفر ردیف جلو می نشستیم. از این 8 نفر 7 نفرشون عروس شدن اون یه نفر که موند من بودم.


ترم 2 ارشد تو خوابگاه تو اتاقمون 3 نفریم. 2 نفر عروس شدند یه نفری که موند منم.


همیشه تو هر دوره ای از زندگیم این فورمول n-1 برای ازدواج کاربرد داشته و داره. و همیشه 1 منم.


گفتم عنوان کنم شما هم متوجه فورمول های ریاضی زندگیتون باشید.


------------------------------------------------------------------------------------------------------


دقت کردید وقتی بین شما و کسی که دوستش دارید دعوا، بحث یا دلخوری پیش میاد بعد از اینکه همه چی به خوبی و خوشی تموم شد، حالا اون آدم رو بیشتر از قبل دوست دارید؟

 

گفتم اینم عنوان کنم که در جریان باشید!



نظرات 5 + ارسال نظر
جودی آبوت دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://joudi-aabot.blogsky.com

دقیقا همینطوره ! واقعا چرا ؟!

نمی دونم والا

خودم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

منم دقیقا همین حسو دارم
بیا دست منو بگیر که تنها نباشم و همدیگه رو گم نکنیم

خودم شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

حالا ان شاالا فرمول رو اینجوری عوض کن
1+(n-1)
اونی که داخل پرانتز هستش ، درسته خود شمایید شک نکن
ولی اون +1 خداست که ان شالا امسال میادبه پرونده شما بررسی میکنه و خود بخود یه مثبت و یه منفی 1 باهم میره و یه دونه n می مونه که دیگه شمام عروس میشی
همیشه تو هر رابطه ریاضی یه ماده و تبصره و میانبر هستش
غصه نخور

نه عامو خدا کجا بود دیگه اینجوری که اون بنده هاشو ول کرده که هرکار می خوان بکنن دارم ایمانمو به وجودش از دست می دم

مجتبی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

:-) خیلی باحال بود

باحالی از خودتون بود

ابوعدنان جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://abooadnan.blogsky.com

من می خوام این فرمول را عوض کنم سری به من بزن

چجوری می خوای عوض کنی اونوقت؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد