سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

التیام


بالاخره قلب شکسته و شکست عشقی خورده ی ما هم التیام یافت.


چطوری؟


حالا عرض می کنم خدمتتون.


با شنیدن صدای یک عدد انسان کچل 


قرار بود دوشنبه مجید بیاد مرخصی که یکشنبه با گوشی مامان زنگید!


اینقدر ذوق زده شدم که خداییش گفتم گور بابای عشق و عاشقی، هیشکی خونواده ی آدم نمی شه.


آسمونو به زمین دوختم تا یه روز زودتر یعنی سه شنبه برم خونه. الآنم حالم خیلی خوبه.


دلم واسه مشهد تنگ نشده فقط دلم هوای بچمو (مجید) کرده بود که شکر خدا دیدمش 


خلاصه از ما می شنوین خونواده رو دو دستی بچسبین که فقط همین براتون می مونه.


وای همه چی آرومه من چقدر خوشبختم 


خلاصه دیگه منو دچار شکست عشقی نکنین که این دفعه اسمارو عوض نمی کنما 


می نویسم مریم و ... حالا خود دانید 


دلم واسه حافظ داره پر می کشه. شنبه قبل رفتن یه سر می رم دانشگاه قبلیمون استاد جونیامو ببینم  بعدم که اومدم شیراز می رم پیش حافظ جونم 


اصلا به این نتیجه رسیدم که دوستانی که به قول دکتر رحیمیان در اتاق هستند (در قید حیات نیستند) خطرشون کمتره و اگه خواستید عاشق بشید اگه شیرازین از بین اشخاصی که مقبره دارند یکی رو انتخاب کنید و هر روز برید پیشش. البته حافظ جونو من برداشتم برید سراغ یکی دیگه من رو عشقم تعصب دارم 


-------------------------------------------------------------------------------------------

(ویرایش پنجشنبه 28 مهر 1390 ساعت 12:55 ظهر)


آخه کیو دیدین که دانشگاه روزانه تهران موسیقی جهانی قبول شه و به خاطر اینکه می خواد سربازیشو تموم کنه نره؟!


آفرین به این اراده، من به پسری که بزرگ کردم افتخار می کنم  


آدم یه چیو شروع می کنه تا تمومش نکنه نباید دست برداره، آفرین 


نظرات 1 + ارسال نظر
Bidfa Is The Best پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ق.ظ http://https://bidfa.net/?rid=23202#register

+ به نام خالق خلاق +

سلام دوست عزیز، [قلب]
وب قشنگی داری، تبریک میگم... از این به بعد هر روز بهت سر میزنم دوست گلم، [چشمک]
راستش چند وقت پیش به یه سایتی بر خوردم که خیلی برام جالب بود، اونم اینه:
https://bidfa.net/?rid=23202#register

یه سری بهش بزن... [خونسرد]
تو این سایت می تونی یه لپ تاپ یه میلیونی رو با 20 هزار تومان برنده بشی، یا یه تبلت گلکسی و آیپد رو با 10 هزار تومان ببری، یا....... شاید برات عجیب باشه که این چطوری ممکنه >> خیلی ساده، الان توضیح میدم، [گل]
اول باید از این لینک عضو سایت بشی، بعدش خیلی راحت با شرکت توی یک مزایده میتونی کالاهای با ارزش رو با حداکثر 5% قیمتشون برنده بشی، [قلب]
من خودمم اولش باورم نمیشد، ولی وقتی تجربه کردم کاملا باورم شد و تصمیم گرفتم به شما هم بگم که بهره ببرید و به سادگی برنده بشید، میتونم بگم یه معجزه ی اینترنتی هستش که امتحانش کاملا مجانیه، فقط کافیه عضو بشی تا از اینهمه مزایا بهره ببری... [قلب]
این وب بزرگترین و معتبرترین وب سایت مزایده اینترنتی در ایران هستش که با مجوز کامل و شرعی کار میکنه،
یادت نره وقتی بردی یه یادی هم از ما بکنیا... [گل]
~> (عضو شو، ضرر نمیکنی، نشی پشیمون میشی! حالا ببین) [رضایت]
ایشالا به زودی سر میزنم بهت... [گل]
× یا علی ×

https://bidfa.net/?rid=23202#register

.....♥##########♥
...♥#############♥
.♥###############♥
♥#################♥...........♥########♥
.♥#################♥.........♥##########♥
...♥################♥......♥#############♥
. ...♥################♥..♥###############♥
.......♥################♥################♥
.........♥###############################♥
...........♥############################♥
.............♥##########################♥
................♥######################♥
..................♥###################♥
....................♥################♥
......................♥##############♥
.........................♥###########♥
>> یادت نره ها، وقتی بردی یادی هم از ما بکنی [خجالت]

https://bidfa.net/?rid=23202#register

آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع - حیفم آید که تو را دست خدا نسپارم
خدانگهدار
[بدرود][گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد