سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

آقا ما رفتیم ...


دوستان ما رفتیم شیراز  حالا بدی خوبی چیزی دیدین شتر دیدین ندیدین دین دین بعد از این لیموزین دست زدین نزدین حلزون بگیرم بهتر است از این 


در حالی که این رفیق ما داره تند تند پی ام می ده می گه خر خون خر خون با تمام این مشقات دارم آخرین پست رو از مشهد براتون تایپ می کنم و امیدوارم دیگه تا عمر دارم به مشهد مقدس باز نگردم پیروز مندانه یا غیر پیروزمندانه فرقی نمی کنه اصلا اصرار نکنین چرا می خواین بال پرواز این تک پرستوی کوشولوی عاشق رو ببندین به نوک گنبد امام رضا آخه؟؟؟؟؟؟؟ چرا آخه؟؟؟؟؟؟ آخه چرا؟؟؟؟؟


حالا بگذریم دوستان از اونجایی که سوغاتی ممکنه بخواین کمک های نقدی خودتون رو به شماره حساب 3333 بانک سوئیس من واریز کنین  


خلاصه که کلی خوش باشین منم کلی خوش باشم Happy Ever After اینا 


حالا اگه تهش یه پرنس چارمینگی چیزی هم بود خوبه بی زحمت وقت برنامه تون هم زیاد کنین بد نیست با تشکر 


نظرات 3 + ارسال نظر
pooria شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.Com.Ir

Salam Mary khaaaaaaaaaaaaaaaarkhon ;;) . Hala miri shiraz ghadre In mashadiyaye Bad lahjaro Mifahmi ==))))
Iditam Off mishe Enghad Sta nemidi DIge maham rahat Mishim
Dar akhar Movafagh bashi(Size font:4.5) x
:D

پوری جون یرگه قمـ........... هنوز زنده ای؟

اصلا آیدیمو می دم دست دوستم هر روز واست آف بزاره

می رم شیراز از دست تو یکی راحت می شم با اون استتوسای زاقارتت

و در آخر با تشکر از کامنت پوری عزیزم

شما هم موفق باشید

خودم یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://sparrow.blogsky.com

خانومی بهت تبریک میگم
حالا یه شرط داره که شیراز بمونی اینکه که یه شوهر خوب شیراز پیدا کنی یا یه حالت سخترش اینه که بخونی و بورس بگیری که از ایران بری
اینجوری کل صورت مسئله هم پاک میشه
خیلی خوشحالم شدم و بازم تبریک

چقدر شرطهای تو با اهداف من سازگاره

مرسی عزیزم تو هم دیگه کم کم منو خوشحال کن

یه جشنی یه پرنس چارمینگی یه ... هرچی که خیلی دوست داری

MrSeveN جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

Khar khoon khar khoon ! harja beri Hamin G**e fek kardi az mashad beri yeja dige oza betar mishe? :))
Be har hal arezooye movafaghiat Mikonam vasat :D
.
.
.
.
.
Khar khoon! khar khoon! =)))

اون دوستم که می گفت خر خون خر خون آرش نبودااااا اشتباه نشه

همه جای ایران غیر مشهد سرای من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد