سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

باز دوباره کدبانو شدم :D

به یاد قدیما


آرشیو عکس


و حالا امروز


آرشیو عکس


خواهش می کنم دست نزنید


خجالتم می دید


ای بابا


نظرات 15 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://sparrow.blogsky.com

یعنی رفتی شمال؟

سوما شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

کجایی کدبانوی خوبم
بازم رفتی غذای جدید بپزی؟

یه توک پا رفتم آمازون برگشتم

مهندس یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://shortream.persianblog.ir

منم زندان بودم دیگه !!! واسه همین دعوتم نکردید
ولی خداییش هرچی بقیه چیزا دل انگیز بودن اون شامیت ترسناک بنظر می رسید

همه همینو می گن

MrSeveN شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ

Man daram 1 haftas Tokhme morgh mikhoram too mojaradi bad in sofre 7 rang pahn mikone! oon donya khoda soosket mikone bandeye khoda!
Kalam polo ke doos nadaram vali oon Donata khoshmaze be nazar mian :D
Before i Forget.. Man doos daram fingilish comment bezaram who cares :|

اصلا موردی نداره شما اصلا اسپانیول کامنت بذار

خودم جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

پس به سلامتی صاحبش پیدا شد
خدا رو شکر که جایزه رو تعیین نکردیم

به صاحابش که جایزه تعلق نمی گیره

به یابنده تعلق می گرفت که خدارو شکر به اون جاها نکشید

Bleep جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

اوه!! من که بی اسم کامنت نمیذارم

اصلا

خودم چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://sparrow.blogsky.com

خودتو زیاد ناراحت نکن من خودم اون کامنت بی نام و نشون رو پیدا می کنم
لطفا از افرادی که اسم و نشانی از آن کامنت بی نام و نشان پیدا کردن به ما هم خبری بدهند که مریم جان و اهالی محترم وب ایشان را از نگران برهانیم

جایزه هم می ذاریم. ۵۰ هزار دلار خوبه؟ زنده یا مرده

Bleep چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

دستم اگه بهت نرسه!! .. دارم میمیرم از گشنگی!!!!!!!!

إه پس اون کامنتی که اسم نداشت مال کی بود؟

سوما سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

یعنی سعید، دختره؟
خدایا این روزا چیا می بینم و می شنویم

آره مدرکشم موجوده

سعید اون عکستو نشون بده

سعید دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام :دی
دیدم گفتی پسرا کامنت نمی زارن گفتم کامنت بزارم دلت نشکنه
راستی مریم اینا که گذاشتی اگه بخوریم زنده می مونیم ؟

تو که پسر نیستی

بقیه اگه بخورن زنده می مونن ولی تو اگه بخوری تضمین نمی دم

سوما دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

خدا رو چه دیدی
هر چی که بگی پیش میاد

نمی دونم چرا پسرا دیگه کامنت نمی ذارن

سوما یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

خوب مهم اینه که چشاشو بست چی گیرش میاد و بعدشم
شاید یکی رو پیدا کرد
یه جور دیگه توضیح بده
مثلا برو چیزایی که خوردنیه رو بیار و تو قابلمه بزار و همه چیبه مقدار نیاز باش بعد هم بزن بعد بزار رو اجاق گاز با شعله یواش و در نهایت نهار یا شام اماده هستش
به همین سادگی و خوشمزگی

یعنی ممکنه چشاشو ببنده شوور گیرش بیاد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

خب دیگه وقتش شده هااااا
.
خوش به حالت آشپزی بلدی

باز این بلیط واسه من کامنت گذاشت اسمشو یادش رفت

عزیزم آشپزی که کاری نداره

چشاتو ببند دست ببر تو کابینت و قفسه و یخچال و فریزر هرچی گیرت اومد بریز تو یه قابلمه ی مناسب با حرارت مناسب بزار غل بخوره

سوما (نور چشام) شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

دختر آفرین
دیگه وقتته که بری خونه بخت
این پسرا نمی دونم چرا چشاشونو باز نمی کنن
دختر به این خانومی و کدبانویی نمی بینن

کورن دیگه

حالا شما خودشو ناراحن نکن

MAHTAB شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

che tabl0o0o dari khastegar jalb mikoni maryam

شما هم اگه بلدی از این کارا بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد