سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

تولد

 

۱ 

۲ 

۳ 

BOOOOOOOOOM  

 

 

22 سال پیش در چنین روزی (البته چند ساعت دیگه!) جهان غرق در نور اختر تابناک  من   قرار گرفت.  

 

 

17 دی مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــ  

خاطرات تولد:   

امشب توی موسسه جشن تولد من و استاد گران قدرمون رو با هم گرفتیم.  

کلی خوش گذشت جاتون خالی. 

بعد از اینکه شمع رو فوت کردیم و فشفشه ی روی کیک خاموش شد و کلی فیلم و عکس گرفتیم و برقا رو روشن کردیم ... منِ خوشحال  برف شادی رو برداشتم کلی هم اونو هم خودمو تخلیه کردم اما ای دل غافل چایی ها شیمیایی شد    

حالا بنده خدا همکارا همه تشنه چایی هم دیگه نبود  

اصلا کی اونجا چایی گذاشته بود من نمی دونم  

خلاصه بعد از کلی عذاب وجدان که مارا گیریفت  کیک خوردیم کلاه گذاشتیم سرمون کلی بازم عکس گرفتیم و همگی تشنه راهی کلاس شدیم   

 

اینم یه کیک مامان واسه استاد گلم  

 

 

اگه خواستین می تونین هدایای نقدیتون رو به شماره حساب 3333 بانک سوئیس من واریز کنید  

 

همیشه به شادی  

از اینجا به همه ی دی ماهی های گل تولدشون رو تبریک می گم  

 

 

پس نوشت (ساعت ۱۲:۰۰ نیمه شب): تا همین الان داشتیم میخندیدیم و می چرخوندیم و می تکوندیم  کلی ر.ق.ص بادکنک داشتیم و اونجا بود که پی بردم دست فرمون مامان توی والیبال چقدر از من بهتره  خوب منم که به دنیا اومدم به سلامتی  

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

جالبه که شما یه روز سخت به ما متلک میندازی، یه روز از برکت تولدمون حرف میزنی!!!؟؟؟؟
تناقضات تو رفتار شما زیاده خانم!

همینی که هست

[ بدون نام ] دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ق.ظ

دیروزم تولد من بود

اسم نداری چرا؟

تولدت مبارک

Bleep یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

قایم شده بودم تا تولدت برسه و سورپرایزت بکنم!!

مــــــــــرســــــــی

MCR شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

سوما شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://chawakanam.blogfa.com

آفرین به این حسن سلیقه
ما هم هر کاری میکنیم دانشجو نصیبمون میشه
استادامون همشون ازدواج کردن و ما دیر میرسیم
حالا اگه منم واسه ارشد بخونم این احتمال داره که استادمون مجرد باشه
خواهشا ما رو راهنمایی بفرمایید

بابا استادم خانومه

Bleep شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

Happy b-day
Wishin u the best

ای جونــــم تو کجا بودی تا حالا؟

زینت شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://tahaiegham.blogfa.com

میارکت باشه

مقســـی

MCR جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام
مریم خانم, تولدتون رو پیشاپیش تبریک گفته بودم, حالا پساپس هم تبریک میگم .
به امید موفقیتهای روزافزون

آخرش نتونستی به موقع تبریک بگی

مرسی از لطفتون

به بعضی ها که باید اس ام اس زد و گفت راستی تولدم مبارک

سوما جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://chawakanam.blogfa.com

آها از اون لحاظ میگی :)
من نمی دونستم که داستان داره و عاشقش هم هستی
پس با یه تیر مثل خودم دو نشون زدی

اصولا از بچگی عاشق استادام بودم به همه هم همین توصیه رو می کنم که عاشق استاداشون باشن

فرید جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

تو رو خدا مریم یه خورده خودتو تحویل بگیر راه دوری نمی ره وا!!!! تولدت مبارک خانومی انشا الله ۱۲۰ سایه بشی.

آخـــــــــی فریـــــد چه عجب اومدی یه سر به ما زدی مرسی لطف داری خودت خوبی؟ کم پیدایی

سوما جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://chawakanam.blogfa.com

عزیزم تولدت مبارک
چرا زودتر نگفتی که هدیه برات بخریم و بفرستیم
ولی خدایی کیکی که مامانت انتخاب کرده هم خوشکله و هم خوشمزه
ولی کیکی که واسه کلاس بردی ایهام داره (یعنی چی این دو تا قلب)، نمی گی استادتون یه کمی توهم رمانتیک میزنه
خدا این دختر خوب و مربون و اتیش پاره (مریم رو میگم) رو از مامانش نگیره
دلم حوس تولد کرده

جشنی که توی موسسه گرفتیم واسه جفتمون بود ایهام کجا بود من دوسش که دارم بماند عاشقشم اصلا الگوی من در زندگیه

نسرین پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://naahaad.blogfa.com


تولدتون مباررررررک

مقسییییییییییی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد