سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

روزنگار سه

  

کاش می شد با یه غلط گیر ساده روی اشتباهاتمون قلب می کشیدیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته مارک غلط گیر مهمه اگه استابیلو متال تیپ ۱۰ میل ایکس لارج باشه بهتره فکر کنم  

 


 

اینم به یاد قدیما:  

  

 پیراشکی مخصوص خودم 

 و

 

تاس کباب مخصوص خودم 

 

چقدر دلم واسه اون روزا که بی غم بودم و کدبانو بازی در میاوردم تنگ شده  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سوما شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://chawakanam.blogfa.com

اگه به جای اشتباهاتمون قلب بکشیم که دنیا خیلی رمانتیک میشه
آفرین که کدبانوی خوبی هستی
اگه پسردار بشم حتما برای خواستگاری خدمت میرسیم
از اینجا به ما قول بده که جایی نمیری
یعنی اول پدر بچه بیاید خواستگاریمان ، تا پسرمان به دنیا بیاید و راهی سربازی بشود و بعد خدمت میرسیم

زحمت کشیدین

MCR شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

کار دستی رو شوخی کردم
راستی این تاس کباب مدل مشهدیشه دیگه ؟
چون من تاس کباب اینجوری تا به حال ندیده بودم !

مدل خودمه

مامی رفته بود سفر یه ذره گوشت چرخ کرده تو فریزر بود اینجوریش کردم

مریم شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

در ضمن این کار دستی نیست تراوشات عشق است بر روی مقوا

MCR جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

ای کسانی که نظر خالی میگذارید, آی پی تان شناسایی میشود ( MCR علیه السلام )

من که دیگه عادت کردم

[ بدون نام ] جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

MCR جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام

دستپخت خودته مریم خانم ؟
من پیراشکیشو بیشتر خوشم اومد ( با مخلفات ! )
اون کاردستی هام قشنگ بودن
راستی با موبایل عکس میگیری دیگه ؟ موتورولاس؟

ممنون...

موتورولا وی تری آی نقره ای هفت رنگ متالیک

دست پخت خودم بود

خدا بیامرزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد