سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

جواب نامه های من

 

جواب نامه های من مث هربار سکوته 

آره می فهممت شاید یکی باز روبروته 

 

دوباره حال من خوش نیست بدون من سفر کردی 

یه دنیا دور شدی اما هنوزم میشه برگردی 

 

می دونم باعث خندس واست این واژه های من 

می دونی علتش گریس نم این نامه های من 

 

شنیدم غرق امروزی که خونت گرم و آسودس 

شنیدی محو دیروزم که دنیا سرد و بیهودس 

 

نه می خوابم نه می خندم خرابم 

واسه خوابت یه کابوسم عذابم  

بازم تو بازم این نامه های بی جوابم 

نمی بینی جلو چشمات سرابم 

 

چشام از اشک لبریزه 

تو سرد و ساده می خندی  

 

رو این حال خراب من  

تو هم چشماتو می بندی 

 

نمی دونی که تو چشمام  

هنوزم عشق تو پیداس 

 

هنوزم سرد و مغروری 

هنوزم دست من تنهاست 

هنوزم دست من تنهاست 

 

نه می خوابم نه می خندم خرابم 

واسه خوابت یه کابوسم عذابم 

بازم تو بازم این نامه های بی جوابم 

نمی بینی جلو چشمات سرابم 

 

آهنگی از حامد حنیفی

نظرات 1 + ارسال نظر
مهندس جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://shortdream.persianblog.ir

سکوت همیشه هم بد نیست
گاهی علامت رضاست
البته فقط گاهی

شرمنده آهنگ وبلاگتونو دزدیدیم آپ کردیم گذاشتیم اینجا آخه قشنگ بود

درباره سکوت هم وقتی طولانی می شه آدمو کلافه می کنه. با خودت می گی لابد هیچ حسی وجود نداره و همه چی یه طرفس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد