سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

دلم از خیلی روزا با کسی نیست

 

دلم از خیلی روزا با کسی نیست
تو دلم فریاد و فریاد رسی نیست
شدم اون هرزه گیاهی که گلاش
پرپر دستای خار و خسی نیست
دیگه دل با کسی نیست              دیگه فریاد رسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست 


بارون از ابرا سبک تر می پره
هر کسی سر به سوی خودش داره
مثل لاک پشت تو خودم قایم شدم
دیگه هیچ کس دلمو نمی بره
دیگه دل با کسی نیست               دیگه فریاد رسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست 


ماهی از پا شوره بیرون افتاده
شاپرک ها پراشون زخمی شده
نکنه تو گله ی بره هامون
گذر گرگ بیابون افتاده
دیگه دل با کسی نیست              دیگه فریاد رسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست ....

 

دلم از خیلی روزا با کسی نیست
تو دلم فریاد و فریاد رسی نیست
شدم اون هرزه گیاهی که گلاش
پرپر دستای خار و خسی نیست
دیگه دل با کسی نیست              دیگه فریاد رسی نیست
آسمون ابری شده
دیگه خار و خسی نیست 

دانلود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد