سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

اصلاحیه

  

من بی تقصیرم  آخه آدم از کجا باید بدونه کنکوری که سال ۸۹ برگزار می شه اسمش کنکور سال ۹۰ ه ه ه ه ه ؟؟؟؟؟؟؟   

مهلت ثبت نام از ۹ آبان تا ۱۶ آبان  


  

سال ۸۸ 

دکتر توکلی با اشاره به مراحل ثبت‌نام در آزمون سال89، اظهار کرد: ثبت‌نام این آزمون از روز سه‌شنبه 5 آبان تا سه شنبه 12 آبان انجام می‌شود و بر این اساس هر داوطلب فقط می‌تواند در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت نام و در امتحانات مربوطه شرکت کند.

 


  

سال ۸۹ 

به گزارش خبرگزاری یلنا ، ابراهیم خدایی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 90 از نهم آبان ماه، گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا 16 آبان ماه سال جاری ادامه دارد و این آزمون نیز در طی روزهای 27، 28 و 29 بهمن ماه برگزار می‌شود. 

 


 

 سال ۸۹ 

ابراهیم خدایی افزود: ثبت نام متقاضیان شرکت در المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز همزمان با آزمون کارشناسی ارشد آغاز شده و تا روز یکشنبه 16 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد ، داوطلبان می توانند برای انجام دادن مراحل ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد از روز یکشنبه 9 آبان تا ساعت 24 روز یکشنبه 16 آبان امسال به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. 

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
Apokoalokag یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:17 ق.ظ

Apokoalokag یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:32 ق.ظ

Apokoalokag یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:50 ق.ظ

Apokoalokag یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:06 ق.ظ

Apokoalokag یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:20 ق.ظ

Apokoalokag یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:39 ق.ظ

Guestgluch دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:05 ب.ظ http://gdhyuei23kol2.com/

guest test post
<a href="http://gdhyuei23kol2.com/">bbcode</a>
<a href="http://gdhyuei23kol2.com/">html</a>
http://gdhyuei23kol2.com/ simple

Guestgluch یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 06:41 ب.ظ http://gdhyuei23kol.com/

guest test post
<a href="http://gdhyuei23kol.com/">bbcode</a>
<a href="http://gdhyuei23kol.com/">html</a>
http://gdhyuei23kol.com/ simple

وحید موحدیان یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید دوباره به شما عزیزان
در ابتدا، باید از MCR بابت ترجمه خوبشون در این مورد بسیار قدردانی کنم که حقیقتا شگفت انگیز می نمود، اما در باب رسالتی که بر دوش بنده گذاشته شده، اصلاحیات خود را در وبلاگ زبان و نگارش ذکر خواهم کرد. باز هم مشورت برای بررسی بیشتر با اساتید و سروران گرامی خالی از لطف نمی نماید.

با تشکر،
وحید موحدیان

MCR یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام

ممنون بابت دانلود ویدئو و بررسی اون .
سعی میکنم از این به بعد اول جاهایی که ایراد دارم رو بنویسم و بپرسم و وقتی زیرنویس کردم با نام مترجم ویدئو رو آپلود کنم .

راستی دوستان، شما در جریان نیستین که کی قراره در آمفی تئاتر فیلم پخش بشه ؟

ممنون

اتفاقا منم می خواستم همینو بگم که این همه زحمت کشیدید پای این ویدئو کاش با اسم خودتون آپلود می کردید.

حالا اگر باز هم می تونید تغییرش بدید این کار رو بکنید تا با اسم خودتون پخش بشه.

درباره ی فیلم هم من زیاد توی نخش نیستم. بقیه دوستان اطلاع ندارند؟

وحید موحدیان یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ

با عرض سلام و احترام مجدد
نمیدونم، شاید لغت رو اشتباه به کار برده ام، اما فقط این برای من آشکار شده که بارها از کسانی که چشم دیدن من رو ندارند خواسته ام که درست و حسابی ادله اشان را بگویند، اما این کار را نمی کنند. من که موندم. واقعا بعضی ها دچار multiple personality disorder اند. یک روز رو راست و روز دیگه زیرآب زن. امیدوارم حداقل شما با اینجور آدم ها برخوردی نداشته باشید. موفق و مؤید باشید.

با تشکر،
وحید موحدیان

اتفاقا برخورد داشتم ولی fortunately just in cyber world !

فکر می کنم دلیل اینکه با آدمای این چنینی مواجه می شیم روابط بیش از حد که با اونا داریم.

تنها روابط بیش از حدی که با کسی یا کسانی داشتم توی همین دنیای مجازی بوده و از توی همون آدما می تونم به جرات بگم فقط 2 3 نفر دوست به معنی واقعی دارم.

Cyber relationships are sth like politics; dirty and full of tricks. Let's try to keep our friendships in a normal way and in a normal world.

وحید موحدیان شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید به خدمت عزیزان
بزرگنمایی می فرمایند خانم رادمرد! بسیار لطف دارید در حق بنده. من بارها رسما اعلام کرده ام که خاک پای همه شما هستم و از همتون چیزی یاد گرفته ام. باور کنید من چیزی نیستم! خجالت زده ام نکنید! ممنونم از همتون، حتی از دشمنانم که طاقت دیدنم رو هم ندارند، تشکر می کنم، چون هنوز که هنوزه دارم ازشون چیزی یاد می گیرم.

با تشکر بسیار،
وحید موحدیان

آقای موحدیان نفرمایید دشمن کدومه

فکر نمی کنم کسی توی دانشگاه با کسی دشمن باشه

MCR جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام به همه
من دانشجوی کارشناسی حسابداری خیام هستم که علاقه ی زیادی هم به زبان انگلیسی دارم .
موزیک ویدئوی زیر رو که زیرنویس انگلیسی و فارسی کردم، با نام خود این وبلاگ تقدیم میکنم به همه بچه های زبان خیام...
http://www.4shared.com/video/k0kBuhlV/Delta_Goodrem_-_Not_Me_Not_I__.html
اگر در دانلودش مشکل داشتین بگین با لینک مستقیم آپلود کنم .
خواهش میکنم دانلود کنین و اگه اشکالی در ترجمه ش داره به من بگین .
حجمش 16 مگابابته و از کافینت دانشگاه هم میتونین دانلود کنین .
از مدیر ولاگ خواهش دارم اگر ممکنه این موزیک ویدئو رو در یک پست جداگانه در وبلاگ قرار دهند .

متشکرم

بابت ویدیو کلیپ زیبا و لطفی که به این وبلاگ داشتید که در قسمت پایانی اون نام این وبلاگ حقیر رو ذکر کردید سپاس گزارم.

اما فکر می کنم اگر در وبلاگ زبان نگارش بچه ها کارتون رو پخش کنید بهتر باشه چون بازدید از اون وبلاگ بیشتره تا اینجا و بچه های مترجمی بیشتری به اونجا سر می زنند.

در مورد اشکال در ترجمه یا زیرنویس انگلیسی هم لازمه بگم کارتون حرف نداشت. در زیرنویس انگلیسی که مشکلی نبود. در قسمت ترجمه هم تا اونجایی که به چشم خورد عالی بود.

بازم از پیش کسوتهایی مثل آقای موحدیان نظر خواهی کنید مطمئنا دقیقتر بررسی می شه.

پیکسدونی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ق.ظ http://pixdooni.tk/

سلام خوبید؟خسته نباشید جالب بود .. به ماهم سر بزنید[بوسه]...
خب اومدم بگم شما میتونید بنر رایگان سفارش بدید تا براتون اماده شه.. برای اطلاعات بیشتر برین به این ادرس www.persiantemp.tk
همچنین دامنه دات تی کا هم رایگان همونجا میتونید سفارش بدید
دیگه چی؟!ا
دیگه اینکه تا یادم نرفته شما می تونید به هر تعدادو با هر مضمونی به وبلاگها پیام ارسال کنید: (توسط دستگاه)

قیمت ارسال پیام به 2500وبلاگ تنها 2هزار تومان.
قیمت ارسال پیام به 5000وبلاگ تنها 4000تومان می باشد

-نظر به مراجعات زیاد اولویت با کسانی است که زودتر مراجعه کنند. . توجه داشته باشید به دلیل اینکه ارسال پیام با دستگاه انجام می شود امکان خطا نزدیک صفر است...

چنانچه فقط میخواهید وبلاگ شما به همراه وبهای دیگران به دیگر وبلاگها معرفی شود حق معرفی به 5هزار وبلاگ تنها 2هزار تومان است!
تضمینش بالا رفتن امار شما و همچنین می شود لیست وبلاگهایی که برایشان پیام ارسال شده است دراختیارتان قرار داد.
برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید http://nazbanu.blogtaz.com/post9.php

چنانچه سایت پربازدیدی دارید
برای ارتباط با مدیران فرهنگی گروه این ای دی رو ادکنید
shamimeadine

**گروه تفریحی نازبانو**
اینم یکی از سایت های عکسمون: http://pixdooni.tk/

شعارگروه: دنیا باغ شیشه ای است
سخت نگیریمش!
-----------------
راستی هاست سه گیگ همه چی نامحدود فقط سالیانه35 هزار تومان-با 4سال سابقه کار با ای دی تماس بگیرید
shamimeadine :id
www.pixdooni.tk

پیکسدونی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ http://pixdooni.tk/

سلام خوبید؟خسته نباشید جالب بود .. به ماهم سر بزنید[بوسه]...
خب اومدم بگم شما میتونید بنر رایگان سفارش بدید تا براتون اماده شه.. برای اطلاعات بیشتر برین به این ادرس www.persiantemp.tk
همچنین دامنه دات تی کا هم رایگان همونجا میتونید سفارش بدید
دیگه چی؟!ا
دیگه اینکه تا یادم نرفته شما می تونید به هر تعدادو با هر مضمونی به وبلاگها پیام ارسال کنید: (توسط دستگاه)

قیمت ارسال پیام به 2500وبلاگ تنها 2هزار تومان.
قیمت ارسال پیام به 5000وبلاگ تنها 4000تومان می باشد

-نظر به مراجعات زیاد اولویت با کسانی است که زودتر مراجعه کنند. . توجه داشته باشید به دلیل اینکه ارسال پیام با دستگاه انجام می شود امکان خطا نزدیک صفر است...

چنانچه فقط میخواهید وبلاگ شما به همراه وبهای دیگران به دیگر وبلاگها معرفی شود حق معرفی به 5هزار وبلاگ تنها 2هزار تومان است!
تضمینش بالا رفتن امار شما و همچنین می شود لیست وبلاگهایی که برایشان پیام ارسال شده است دراختیارتان قرار داد.
برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید http://nazbanu.blogtaz.com/post9.php

چنانچه سایت پربازدیدی دارید
برای ارتباط با مدیران فرهنگی گروه این ای دی رو ادکنید
shamimeadine

**گروه تفریحی نازبانو**
اینم یکی از سایت های عکسمون: http://pixdooni.tk/

شعارگروه: دنیا باغ شیشه ای است
سخت نگیریمش!
-----------------
راستی هاست سه گیگ همه چی نامحدود فقط سالیانه35 هزار تومان-با 4سال سابقه کار با ای دی تماس بگیرید
shamimeadine :id
www.pixdooni.tk

Bleep پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ق.ظ

راست میگیا!!!!!!!!!!!!!!! آدم چطوری بفهمه!



فدات شم دلم برات تنگ شده بوووووود کجا بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد