سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

Chapter II

 

 

 

Chapter II




 

Chapter I 

Chapter III 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آقا محمد SaTaN پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

tarjomasho Bezan Maryame Kale Nokhodi Man Savad Nadaram In Hamash Kharejiye :-< :)))

به به آقا محمد SaTan ((= من بعدا خودم برات تعریف می کنم ((:

کیان رضائی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://rockestan.blogspot.com

به به جناب آقای جرج ارول نویسنده محبوب خودم.

۲ تا کتاب خیلی معروف داره که قلعه حیوانات و زمان ۱۹۸۴ هستش که به نظر من ۱۹۸۴ خیلی سنگین تره.

در کل ایول کامند جالبی بود اما یک خورده بزن تو کاره نویسندهای بد بخت ایرانی که از هیچ جا حمایت نمیشن به نظاره من جای یک مقاله زیبا از فردوسی هم شهری خودمون تو وبلاگت خالی. پرش کن تا یکی رو دستت بلند نشده.

باحالی

با حالی از خودتونه

باشه تو فکرش هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد