سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

توی یک کلاس خلوت

 
 
 
توی یک کلاس خلوت
دو تا دانشجو اسیرن

دو تا بد شانس، دو تا تنها
یکیشون تو یکیشون من 

قلب استاد مثل سنگه  

سنگ سرد و سخت خارا

زده قفل بی صدایی
به لبای خستۀ ما

چشم استاد شده خیره
 مراقب آخرِ گیره

نازی از ترس نگاشون
کم کَمَک داره می‌میره

نمی‌تونیم که بجنبیم
 پیش این استاد کافر

10 گرفتن من و تو
قصه هست قصّۀ آخر

همیشه فاصله بوده
بین برگای من و تو

با همین تلخی گذشته
امتحانای من و تو

راه دوری بین ما نیس
اما باز اینم زیاده

تنها امید من و تو
 این مراقب جواده

کاش می‌شد برگه عوض کرد
 کاش می‌شد تقلّبی کرد

کاش می‌شد از جایی دید زد
 روی برگ خود کپی کرد

ما باید با هم بشینیم
 اگه می‌خوایم که نیفتیم

واسه ما جدایی مرگه
 تا جدا بشیم می‌افتیم

کاشکی جاهامون عوض شه
 من و تو با هم بشینیم

توی یک فرصت ویژه
برگای همو ببینیم

شاید اون‌جا واسۀ ما
 دیگه گیر بازار نباشه

خیلی خوبه اگه با ما
 جاسوس و رادار نباشه
 

نظرات 21 + ارسال نظر
مهدی حاجیانی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

واقعا زیبا

محمد باقر ناصری پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://outoflove.blogfa.com/

این اهنگ جدید گوگوش :))

فرخ سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://chakhan.blogsky.com

شعرت جالب بود و نشون میده که هنوز عوالم بچگی در تو زنده ست... خوشم اومد ! باید خیلی بامزه باشی!

آره همه بهم می گن بامزه ای

Mr SeveN دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ق.ظ

ساکت..صاحبش اومد s-:

My ghost in the fog \m/ albate esme ahange cradle, Her ghost in the fog'e Ghasde Copy nadashtam X_X

/m\

D:

Bleep یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

سکوووووووووووووووووووووووووووووووووت!!!!!!!!!!!!!

$-:

Mr SeveN یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

به ترکه میکن... نه نه این زشته!!

نینی وضع تایپ کردنت خیلی خرابتر شده ها!! AlajiW ملوم نیس دفعه دیگه چی بشه.

آقا واسه صاحب وبلاگ احترام قائل باشید این حرفا چیه بش میزنین؟! عکسشو نگا کنین اصلا...

عوضش من یه عکسی دارم تو چی مثل شبهی ((= D:

محمد بنایی پور (Mr SaTaN) یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ

alan ke in joko send kardam ehsase pashimoni mikonam ama dige fayde nadre kariye ke shode :-< fada saret maryam to be hadafet fekr kon :| mohkam bash ghavi bash /:) nabayad bezari in masael kamareto kham kone :-s :-<

man darbare in mozo nazari nadaram [-(

bad migan pesara hizan margan koftan :-< toro ghoran enetaf daste dokhtararo nega kon to ax dastesho 360 daraje charkhonde ke tell bede be pesare:-s

elahii kheyr nabini cheshm sefid :-< mordeshor toam bebaran maryam omidvaram tasadof koni ba on dast farmon fazaet =)) omidvaram kachal shi tir gheyb khorde dige az in mozoha nazar :-s

چی می گی تو شماره چیه داره تقلب می رسونه ((=

الهی بگردم تو هنوز چشم پزشکی نرفتی؟ S-: ((:

دارم می رم سفر جای دعای خیرته؟؟؟؟؟ تصادف کنی چیه باز )-] D:

با اون جکت ((=

Mr SaTaN یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

داداش یارو عروسی می‌کنه. شب عروسی می‌شینه پشت در اتاق عروس.

میگن: چرا اینجا نشستی؟ میگه: بابام گفته بعد از داداشت نوبت توئه

X_X :-s

تو و آرش راحت باشین ((:

nini شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ

salam do0xziw
feily l34h4l l3o0d
koj4yii tow
lel4m vo34t t4ngo0lidew

الهی منم دلم برات تنگ شده x:

ولی خوب دیگه نمیام بعضی وقتا سر میزنم D:

Translator شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://translat0r.tk

سلام مریم جان خوبی؟ منم از بچه های خیام بودم. وبلاگتو از وبلاگ آقای امیری پیدا کردم. خیلی جالب بید!!!!! مرسی که سایت اساتیدمونو گذاشتی... سایت بقیه رو هم بذار البته اگه داشته باشن! الان باید برم وقتی برگشتم حتما لینکت میکنم! موفق باشی بای

خوشحالم که با یه هم دانشگاهی (سابق) دیگه آشنا می شم.

از سایت استادها فعلا فقط همینها رو دارم که خودشون به ما لطف داشتن و آدرسش رو بهمون داده بودند.

اگه بازم آدرسی به دست آوردم حتما لینکش رو می ذارم.

موفق باشید x:

داریوش جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://darius1.blogfa.com

با بهترین رود ها
خیلی دلم واسه همون کلاس ها تنگ شده من مسه برام خیلی کوجک بود

واسه کلاس یا تقلب؟؟؟؟؟ D:

معراج جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
ادامه بده که داره خوب میشه
و لطفا اسم لینک منو به مخترع جوان تعویض کن

باشه حتما مرسی که سر زدی

آمیتیس جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ق.ظ

چطوری ماری جونم...کی میخواد با دوست من اشنا بشه؟!
کی میخواد ترورش کنه؟
ماری شعرت باحال بود یاد استاد پهلوان خیکی افتادم.
بسکه ول خوردم صندلیمو عوض کردم.

آمیتیس جون فدات x:

آرش تو دلش هیچی نیست به دل نگیر ((=

امتحان آخریه خیلی توپ بود من سر 7 دقیقه پا شدم نمی دونم چرا جوابارو حفظ بودم ((: ((=

Mr SeveN پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

eeee sharmande eshteba Copy paste shod :O
Manam soor mikham :D
agha in ostada nomre nemidan bisharafaaaaaa x( Mary toam bekhay shagerdato azyat koni terroret mikonam...Ba oon axet :D

راحت باش شما ((:

من که یه درسمو ۲۰ شدم بسووووووووووز

شاگردام عشقن مثل تو که نیستن ای سوئیتییییییییییی ((=

Mr SeveN پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

به ترکه میگن راحت باش میگوزه

Bleep دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

آخ باز یادم رفت خانوم معلم!! :">
الهی بگردم اینقدر کمه؟ :(
یه چیپس بخر دور هم بخوریم D:

((=

[ بدون نام ] دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

بیچاره شاگردات >:)

آفرین دختر تبریک میگم :X ، با اولین حقوقت بایـــــــــــــــــــد سور بدیا!!

باز اسم یادت رفت ((:

خیلیم خوش به حال شاگردام )-] D:

حالا فکر می کنی مگه حقوقم چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ): D:

Bleep یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

ایول، شلغت چینه؟؟

تیچر شدم ِD:

Bleep یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ق.ظ

نمیری الهی!! بعد از 20 سال آپ!!.... بقیشو نمیگم!!
عاشق شدی ؟؟

عاشق؟!! نه بابا بدتر ): شاغل شدم ((=

گروه نرم افزاری لاندا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.niaz20.com

بسم الله الرحمن الرحیم

گروه نرم افزاری لاندا تمایل دارد با شما تبادل لینک نماید ، در صورتیکه شما مایل به تبادل لینک با این سایت میباشید ، لطفا ابتدا ما را با نام "درج انواع آگهی رایگان" لینک نموده و پس از آمدن به سایت ما قسمت تبادل لینک را پر نمائید .

با تشکر - مدیریت گروه نرم افزاری لاندا

محمد یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://397.blogsky.com

سلام مریم خانوم وبلاگتونو دیدم واقعا عالیه و محشر
دوست دارم با هم لینک کنیم می شه باهاتون اشنا شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد