سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

گفتا . . .

   

  

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید  

                   

   

گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز  

 

گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم  

 

گفتا که شب رو است او از راه دیگر آید

گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد  

 

گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد  

 

گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید

گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت  

 

گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد   

 

گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد 

 

 

گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یکی سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام. جالبه که مدیر وبلاگ منو مؤاخذه میکنه، ولی تو رو نه! خب فکر کنم یا فامیلته، یا دوستت، که اگه اینجوری باشه، خیلی دوستت داره؛ مـنأسفم برای مدیر وبلاگ!
خب من که مثل تو بیکار نیستم بشینم تفاوت های سبک «پاپ» و «رپ» و «متال» و خیلی چیزهای دیگه رو دربیارم؛ تو درآوردی، آفرین به تو؛ بیا، اینم شکلاتت!
موسیقی مملکت ما عقب بمونه، بهتر از اینه که چهار تا دیوونه مثل تو بشینن برای اینکه دوباره چهار تا دیوونه مثل تو برن نواراشونو بخرن، شعر حافظ رو با آهنگ «راک اند رول» بخونن!

دوست عزیز، آقای MrSeven یکی از بهترین دوستای همه ی ماست.

شما هم اگر با ایشون مشکل دارید می تونید به روش معقول تری حلش کنید.

اگر هم شما رو مواخذه کردم به این دلیل بود که شما تند رفتی و بی احترامی کردی.

اگر هم زیاد با این وبلاگ و مدیرش و خواننده هاش حال نمی کنید مجبور نیستید سر بزنید مسلما هیچکس شما رو به دلیل سر نزدن به وبلاگی که ازش متنفرید سرزنش نخواهد کرد.

Mr SeveN پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

oh chetori baghali ? to farghe indy rock'o ba pop nemidoni ezhar nazar nakon vase Music iran 2ta messe to ommol bashan basse vase aghab moondane Music ke hamintoram has.Khob majbooram nisti goosh koni boro Sasy Mankaneto goosh kon!! Hala baghali ki hasti moarefi kon discuss konim dooste aziz khashme Admino barangikhti ke :))

من دوتاییشم چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

http://asheghane.blogspot.com/2008/05/01-02-03-04-05-06-07-08.html

من دوتاییشم چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

http://rapidshare.com/files/361592494/01_-_Goftam_Gham-e_To_Daram_www.BiDel.ir_.wma

یکی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام! باز تو Mr SeveN نظر دادی؛ نگفتم بهت ساکت باش! چرا هی حرف می زنی؟ این چه آنگیه گذاشتی اینجا؟ خاک عالم به همون سرت! این شعر حافطه؛ کدوم خلی برمیداره اینو با آهنگ پاپ بخونه؟ خنگلوهایی مثل تو هم برمیدارن اینو گوش میکنن، به دیگران هم پیشنهاد میدن!

دوست عزیز جناب یکی٬ بی احترامی در این وبلاگ ممنوع است

اگر ادامه بدید مجبورم نظرات شما را حذف کنم

Mr SeveN سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

Manam in Shero doos Daram :D be onayiam ke in shero doos daran be sabke digeyi beshnavan Tosiye mikonam ino DL konan :D
http://rapidshare.com/files/361188642/06_-_Goftam_Ghame_To_Daram.mp3.html

.:: نوروز شاپ ::. سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.http://norouzshop.com

با سلام و درود [گل]

وب قشنگ و پر محتوایی داری [قلب] بهت تبریک میگم دوست عزیز [گل] کارت حرف نداره [گل]

امدم دعوتت کنم بیای به فروشگاه نوروز شاپ [گل]

http://norouzshop.com

همه محصولات به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز با 40% الی 60% تخفیف ویژه عرضه میشود

بهترین فرصت برای خرید را از دست ندهید[گل]

همه سفارشات حتی در ایام نوروز هم آماده و ارسال میگردند [گل]

کلیه محصولات در پگ و کاور ضد خش و بسته بندی ضد ضربه عرضه میگردد[گل]

کلیه محصولات با گارانتی 48 ساعته عرضه میشود شما بعد از دریافت سفارش خود تا 48 ساعت میتوانید برای مرجوع کردن سفارش و دریافت هزینه خود اقدام نمایید

این بهترین فرصت خرید از یکی از بزرگ ترین فروشگاه های وب در ایران است[رضایت]

با خرید بیش از ده هزار تومان شما در قرعه کشی بزرگ نوروز شاپ شرکت داده خواهید شود[گل]

جوایز نفرات اول به ترتیب هفتصد هزار تومان - پانصد هزار تومان - سیصد هزار تومان و به هشتاد و نه نفر از خریداران خوش شانس خود هدیه کوپن خرید رایگان به اندازه مبلغ سفارش قبلی داده خواهد شود.[گل]

پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید[گل]

برای دریافت لیست جدید ترین محصولات ما + آدرس جدید سایت (در صورت پیش امد هرگونه مشکل احتمالی) + هدایا مختلف تبلیغاتی در یکی از گروه های زیر عضو شوید

آدرس گروه یاهو ما:

http://groups.yahoo.com/group/takbuy/join

آدرس گروه گوگل ما:

http://groups.google.com/group/takbuy?hl=fa

با عضویت رایگان در یکی از گروههای بالا از ده ها هدیه ارزنده + تخفیف در سفارشات بعدی + دریافت رایگان کوپن خرید و ..... برخوردار شوید.[گل]

امیدوارم شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید [گل]

خدمات و محصولات فروشگاه ما رو با دیگر فروشگاهها مقایسه کنید [گل]

مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شود[گل]

پایدار پیروز و موفق باشید[گل][بدرود]

http://norouzshop.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد