سه شنبه بازار
سه شنبه بازار

سه شنبه بازار

بگو تا ...

   

    

توی انکار دلت موندی و خوندی دستمو 

  

دیگه انگار می دونیم نگفته حرفای همو 

 

یه طرف شک یه طرف حرفی که مونده تو غرور 

 

یکی مون پل نمی سازه٬ هردومون سنگ صبور 

 

چیه تو فاصله مون٬ که هم سکوته هم یه حرف 

 

می شه یک نشونی باشه رد پای روی برف 

 

مثه ترس از یه راهه که یه تکرار و می گه 

 

که ندیم دل به غریبه٬ حتی یک بار دیگه 

 

 

بگو تا من بنویسم این ترانه ساخته شه 

 

با همین واژه ها می شه اسم شب شناخته شه 

 

بگو این بارش تردید تا چه وقتی می باره 

 

شاید انکار تو آخر دیگه وقتی نذاره 

 

 

توی انکار دلت موندی و من منتظرم  

 

که تو سیلاب دو راهی بمونم یا که برم 

 

حالا این من حالا این تو دو تا آینه روبرو 

 

می شکنی یا که می سازی حرف آخر و بگو

  

  

 

 http://www.2shared.com/file/11618769/3f6362ba/3_online.html 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد کامران شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:46 ق.ظ

تورو خدا اگر این آهنگ رو دارید ، برام ارسال کنید ! خواهش میکنم !
۰۹۱۰۱۷۹۹۹۱۵
خواهش میکنم اگر دارینش بفرستین

نازنین پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام مریم جون من نمیتونم از رو لینک دانلود کنم
میشه زحمت بکشی برام میل کنی

hosy-ssbk چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://hosy-ssbk.blogfa.com

Sallam
Man too yeki az postatoon ye lyric didam
in ahango man khodam dashtam ama az pc pak shod
kholase harchi too net migardam nemitoonam peydash konam
Esme khannandeye kar roo ham nemidoonam
mikhastam bebinam shoma mitooni komakam koni ya na
توی انکار دلت موندی و خوندی دستمو

دیگه انگار می دونیم نگفته حرفای همو

یه طرف شک یه طرف حرفی که مونده تو غرور

یکی مون پل نمی سازه٬ هردومون سنگ صبور

id yahoom roo mizaram baratoon

hosy_ssbk

inam addrese blogame

hosy-ssbk.blogfa.com

belakhare yejoori khabaram konid dg
MerC
YA ALI_________________

من توی همین پست لینک دانلود این آهنگ رو گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد